به گزارش کلهرنیوز، مهدی عبدالمالکی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  اظهار داشت: دستگاه تولید نیمه اتوماتیک تولید ماسک سه لایه به همت گروه جهادی نصر و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه راه اندازی و به بهره برداری رسیده است.

معاون فرهنگی شهردار کرمانشاه افزود: این خط تولید ماسک ظرفیت تولید روزانه حدود ۳۵ تا ۴۰ هزار عدد ماسک سه لایه را دارد.

وی این خط تولیدی را در جهت کمک به رفع نیاز استان به ماسک را بسیار مؤثر دانست و بیان داشت: البته جهت تأمین مواد اولیه این خط تولیدی به کمک دستگاه‌های دیگر نیاز داریم و به این منظور با معاون برنامه ریزی استاندار و فرماندار کرمانشاه رایزنی‌های لازم صورت گرفته است.

عبدالملکی خاطر نشان کرد: این کار در جهادی ترین شکل ممکن شروع شده است و در صورت تأمین مواد اولیه این آمادگی را داریم که ۲۴ ساعته ماسک تولید کنیم.

این مسئول با بیان اینکه در این کارگاه تولیدی ۴ نیروی بسیجی فعال مشغول هستند، گفت: تا کنون ۱۳۰ عدد از این ماسک‌ها تولید و به معاونت غذا و دارو تحویل شده است.

994

وی همچنین عنوان کرد: کمبود مفتول یکی از مشکلات این خط تولیدی است که در صورت تهیه آن می‌توانیم استانداردترین شکل ممکن ماسک جراحی را تولید کنیم.

علی مهرنگار مدیر گروه جهادی نصر نیز در به تشریح کارکرد این خط تولیدی پرداخت و گفت: اگر امکانات و اعتبار لازم جهت تهیه دستگاه را در اختیار داشته باشیم تا آخر ماه ۱۰ دستگاه دیگر را آماده تولید خواهیم کرد.

وی گفت: تمام عوائد حاصل از این خط تولیدی به امور خیریه و کمک به نیازمندان اختصاص خواهد یافت.

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :