به گزارش کلهرنیوز، در پی فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی مبنی بر #رزمایش_همدلی و کمکهای مومنانه، توزیع دومین مرحله کمکهای مومنانه شامل ۲۰۰۰ سبد غذایی با یاد شهید قاسم سلیمانی آغاز شد.

 حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آباد غرب در این آیین گفت: در لبیک به فرمایش رهبری قرارگاه مواسات و همدلی با حضور مسئولین و دست اندرکاران، خیرین و گروه‌های جهادی شهرستان تشکیل شده و بحمدالله تا به امروز بیش از ۵ هزار کمک مومنانه به خانواده‌های نیازمند صورت‌گرفته و در این مرحله نیز به همت سپاه پاسداران بعنوان دبیر قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان بیش از ۲ هزار خانوار سبد غذایی و کمک های مومنانه را دریافت می کنند.

 وی افزود:  این رزمایش و مواسات و همدلی تا پایان ماه مبارک ادامه دارد و مرتب این کمک ها از خیرین و گروه‌های مختلف شهرستان دریافت می‌شود که با شناسایی خانواده های نیازمند کمک ها در اختیار ایشان قرار می گیرد، لذا از خیرین و مومنان اهل انفاق و ایثار درخواست داریم که قرارگاه مواسات شهرستان را یاری نمایند تا خانواده‌های بیشتری را تحت حمایت و کمک مومنانه قرار دهیم.

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در این آیین گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، سپاه در عرصه های مختلف از جمله گندزدایی و ضدعفونی، راه اندازی دو نقاهتگاه در سطح شهرستان، کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر، کمک به مدافعان سلامت در بحث غربالگری و تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده با حمایت از اقشار آسیب پذیر در خدمت مردم شریف شهرستان بوده است.

 وی افزود: به دنبال فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر #رزمایش_همدلی و #کمک_مومنانه، قرارگاهی در سطح شهرستان به ریاست امام جمعه و دبیری سپاه شهرستان تشکیل شده که موجب هم افزایی بین نهادهای حمایتی، خیرین و موسسات خیریه شهرستان  گردید.

 سرهنگ باوندپور گفت: امروز که مرحله دوم این رزمایش آغاز شده ۲ هزار خانوار نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر که به همت خیرین شهرستان بسته های معیشتی برایشان تهیه گردیده در بین این خانواده ها توزیع می گردد./اسلام آبادخبر

این خبر را به اشتراک بگذارید :