به گزارش کلهرنیوز، به نقل از استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند اظهار داشت: بر اساس گزارش معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، استان کرمانشاه در وضعیت هشدار و خطر قرار گرفته و عدم رعایت نکات بهداشتی و مراقبت‌های توصیه شده به ویژه در طرح فاصله گذاری هوشمند عامل اصلی این افزایش آمار و تعداد مبتلایان به بیماری کرونا است.

وی با اشاره به بستری شدن ۲۱۸ نفر به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان گلستان خاطرنشان ساخت: براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مجموع آمار مبتلایان تا به امروز در کرمانشاه به ۴۳۱۰ نفر رسیده که بسیار نگران کننده است و با تداوم روند فعلی سلامت مردم در خطر خواهد بود.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: همه موظف به تلاش برای قطع زنجیره انتقال کرونا هستیم و مردم نقشی مهم در این زمینه بر عهده دارند.

نماینده عالی دولت در کرمانشاه گفت: با توجه به این شرایط و در صورت تأیید ستاد ملی کرونا محدودیت‌های ترددی بیشتری در استان اعمال خواهد شد و مردم باید مطلع باشند که عدم رعایت توصیه‌های بهداشتی هزینه‌های زیادی را به استان در مقوله سلامت و سایر حوزه‌های کسب و کار وارد خواهد کرد.

وی عنوان کرد: در صورت تداوم این روند افزایشی برای قطع زنجیره انتقال کرونا تدابیر جدیدی اندیشیده شده و مردم و مسؤولین همه موظف به همکاری هستند، زیرا سلامت عمومی برای همه ما اولویت دارد.

بازوند در خاتمه یادآور شد: در این مرحله از فرآیند کنترل و مهار بیماری مشارکت مردم بسیار مؤثر است و نظارت بیشتری برای انجام پروتکل‌های بهداشتی در تمامی شهرستانها انجام و با افرادی که سلامت مردم را به خطر بیاندازند برخورد می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :