به گزارش کلهرنیوز،  میثم حجتی پور در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  اظهار داشت: از ابتدای اسفند تا بیست و هفتم خرداد ماه بیماران مشکوک یا مبتلا به کرونا که به مراکز تأمین اجتماعی مراجعه می‌کردند به بیمارستان‌های فارابی و گلستان ارجاع داده می‌شدند که شمار آنها در کرمانشاه به ۴۸۴ نفر رسیده است.

وی افزود: از بیست و هفتم خردادماه با توجه به شیوع ویروس کرونا ۴۰ تخت بیمارستانی در مراکز تأمین اجتماعی به بیماران مبتلا یا مشکوک اختصاص داده شد که ۱۲۱ بیمار در این مراکز بستری شده‌اند و تاکنون ۹۱ نفر از آنها ترخیص شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون ۴ هزار سی‌تی‌اسکن از ریه افراد مبتلا و مشکوک به ویروس کرونا در مراکز تأمین اجتماعی استان کرمانشاه انجام شده است.

حجتی‌پور بیان داشت: در این مدت ۳ میلیارد و چهارصد میلیون تومان اعتبار با توجه به شیوع ویروس کرونا برای تجهیزات و خرید اقلام مصرفی اختصاص داده شد و به تازگی ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان دیگر برای خرید دستگاه اکسیژن ساز و تجهیز دستگاه سی تی اسکن اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه همچنان استفاده از ماسک و شستشوی مداوم دست‌ها افزون بر رعایت فاصله اجتماعی الزامی است، خاطرنشان کرد: ترس از ابتلاء به ویروس کرونا لازم است اما نباید از آن وحشت کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :