به گزارش کلهرنیوز، مهناز فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آنلاین توسط کانون پرورش فکری اظهار داشت: در دوران کرونا و با توجه به شرایط ویژه کنونی کارگاه‌هایی با عناوین «تصویرسازی»، «بازیگری»، «پرورش صدا و کلام در قصه‌گویی»، «عکاسی»، «نقاشی»، «آموزش اوریگامی»، «قصه گویی»، «کارگردانی و نمایشنامه‌نویسی»، «مجسمه‌سازی»، «شعر، خطاطی و داستان نویسی» در سایت www.kpf.ir برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌گیری از فرصت فضای مجازی در شرایط شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: با توجه به تداوم شرایط کرونایی باید استفاده از فضای مجازی برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد و تاکنون علاقه و استقبال بسیار خوبی از کارگاه‌های برگزار شده انجام شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همواره مورد توجه این کانون بوده است افزود: با توجه به به شیوع کرونا در جامعه از خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان درخواست داریم که برای فعالیت بیشتر در کارگاه‌های آنلاین و فضای مجازی ما را همراهی کنند.

وی بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا که همه آموزش‌های حضوری در کشور تعطیل شد امکان حضور کودکان و نوجوانان در مراکز کانون پرورش فکری وجود نداشت.

فتاحی با بیان اینکه این امر سبب شد که همکاران ما به فعالیت‌های مجازی روی بیاورند اظهار کرد: تمام مراکز فرهنگی و هنری کانون در سراسر استان گروه‌های مجازی به تفکیک سنی و جنسیتی تشکیل دادند تا فضای امنی برای بچه‌ها فراهم کرده و خانواده‌ها بتوانند با اطمینان از این فضا استفاده بکنند.

وی با اشاره به اینکه تلاش کردیم در دوران شیوع کرونا از طریق فضای مجازی به نیازهای فرهنگی کودکان و نوجوانان پاسخ داده شود گفت: از همان روزهای روزهای نخست کانون کارگاه‌های پرورش فکری مجازی راه‌اندازی کرد و نویسندگان، شاعران مطرح کشوری در این فضاها  به خدمت برای کودکان مشغول هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :