به گزارش کلهرنیوز ، شهرام کرمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه کرمانشاه از نظر امنیت در رتبه یازدهم کشور قرار دارد، گفت: استان‌های دیگر نزاع های دسته جمعی را بازتاب نمی دهند چرا که جلوه خوبی ندارد و به همین دلیل شاید وضعیت آنها از استان ما بهتر نشان می‌دهد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به حادثه اخیر در یکی از خیابان های کرمانشاه افزود: متاسفانه این حادثه در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت و در آن دو مغازه دار به دلیل جای پارک ماشین به طرز وحشتناکی با هم درگیر شدند.

کرمی خاطرنشان کرد: اتهام متهمین این عمل” افساد فی الارض و محارب” است که در حال حاضر در بازداشت هستند و تا رسیدن به نتیجه حکم نهایی موضوع را پیگیری خواهم کرد.

وی بیان داشت: مردم کرمانشاه از قدیم به منش پهلوانی و جوانمردی معروف بودند اما برخی از خرده اوباش گران می خواهند خود را در این فرهنگ جا دهند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: تمام تلاش و توان خود را جهت برقراری نظم و امنیت عمومی و عدالت اجتماعی به‌ کارمی‌گیریم و با کسانی که آرامش و امنیت مردم را بر هم می‌زنند به شدت برخورد خواهیم کرد که درس عبرتی برای دیگران باشد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به آخرین وضعیت پرونده گلیم و گبه کرمانشاه اشاره کرد و گفت: آخرین مزایده جهت باقیمانده اموال متهم طی هفته‌های گذشته برگزار شد اما کسی در آن حضور پیدا نکرد.

وی ادامه داد: طبق مصوبه سران قوا در صورت عدم حضور خریدار برای اموال متهم، موسسه‌ملل مکلف است اموال را با قیمت مناسب خریداری کند.

وی افزود: موسسه ملل نیز اعلام کرده است که اعتبار کافی جهت خریداری را ندارد و در صورت تأمین اعتبار از طرف بانک مرکزی اقدام خواهد کرد.

کرمی گفت: پس از خریداری اموال متهم بلافاصله پرداخت باقی طلب مالباختگان را شروع خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: دو قلم جنس دیگر در بین اموال متهم وجود دارد از جمله یک فرش نفیس که به دلیل بالا بودن قیمت آن تاکنون خریداری برای آنها پیدا نشده است./مرصاد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :