به گزارش کلهرنیوز ، برنامه به همت دادگستری کل استان،دفتر امام جمعه محترم کرمانشاه و سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در مجتمع فرهنگی کمیته امداد امام خمینی( ره) صحنه برگزار شد.

دکتر پرویز توسلی زاده رییس کل دادگستری و رییس هییت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوق دانان در سخنانی ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین محترم به تشریح سیاست های پیشگیرانه قوه قضاییه در دوره تحول این قوه در مدیریت جدید آیت الله رییسی و گام دوم انقلاب اسلامی پرداخت.

وی اظهار داشت: در رویکرد جدید دستگاه قضایی به دنبال مشارکت حداکثری مردم در اقدامات پیشگیرانه، صلح و سازش و نیز تحقق عدالت و مبارزه با فساد که از برجستگی های بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری است، می باشیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: امیدواریم به کمک مردم عزیزمان بتوانیم به اهداف خود برسیم.

وی افزود: صلح و سازش با صدور رای قضایی حل نمی شود و بلکه کینه ها ادامه دار خواهد بود، بنابراین صلح و سازش میتواند به رفع کینه و خصومت منجر شود.

توسلی زاده در این همایش به هنجارشکنان و مرتکبان جرایم مهمه هشدار داد اگر دست از ارتکاب جرایم بر ندارند با اشد مجازات با آنان برخورد خواهد شد.

گفتنی است؛ در این همایش آیت الله علما امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از بانیان برگزاری مراسم طلایه داران صلح در خصوص اهمیت صلح و سازش در مبانی فقهی اسلام به ایراد سخن پرداخت و بر همکاری و مشارکت همه معتمدین و بزرگان در این کار خیر تاکید داشت.

    

منبع:ایرسا آنلاین

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :