به گزارش کلهرنیوز ، رسول بهرامی پور در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی افزود:نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با موضوع نقش حقوقدانان بسیجی در مطالبه‌گری حقوق عامه امروز در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست ابتدا مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در سخنانی ضمن تسلیت ایام محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین اظهار داشت: رسالت بسیج خدمت به مردم است، لذا سازمان بسیج حقوقدانان به طور ویژه در عرصه خدمتگزاری به مردم جهت رفع مشکلات حقوقی و قضایی مردم ورود پیدا کرده است که در کنار دستگاه قضایی در جهت جهاد حقوقی ،عدالت گستری و مبارزه با فساد نقش‌آفرین باشد.

رسول بهرامی پور  در ادامه به نقش حقوق دانان بسیجی در مطالبه‌گری حقوق عامه اشاره و اظهار داشت تعامل و همکاری با دستگاه قضایی استان به ویژه در دوره مدیریت جدید دستگاه قضایی آغاز شده و امروز به صورت منسجم و هماهنگ حقوقدانان بسیجی درکنار دادستانی و مقامات قضایی دادسرا در جهت مطالبه گری حقوق عامه نقش‌آفرین خواهند بود.

 بهرامی پور ضمن تقدیر و تشکر از صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در جهت همراهی با سازمان بسیج حقوق دانان در اجرای طرح آموزش همگانی حقوق و نهضت حقوق آموزی از جمله برنامه (مدار قانون ) اظهار داشت: بخشی از برنامه‌های آموزش همگانی حقوق در بسیج حقوقدانان به مباحث حقوقی بر اساس فراوانی پرونده های کیفری دادسرای عمومی و انقلاب به منظور کاهش ورودی پرونده‌های کیفری خواهد بود .

 مدیر سازمان بسیج حقوقدانان همچنین از آمادگی کامل سازمان بسیج حقوق دانان استان برای هرگونه همکاری تخصصی با دادستانی اعلام کرد.

 در این نشست دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در مورد هیئت های اندیشه ورزی در بسیج اظهارداشت : ریاست محترم قوه قضاییه در سخنان متعددی انتظاراتی را از سازمان بسیج حقوقدانان مطرح کردند که  انشاالله  در استان اجرایی خواهد شد.

شهرام کرمی در ادامه با اشاره به نقش بارز حقوق دانان بسیجی و فعالیت‌های سازمان بسیج حقوقدانان در سطح استان اظهار داشت: حقوقدانان بسیجی از حیث تعهد و تخصص و در بین مردم بودن می‌توانند کمک کار دادسرای عمومی باشند و ما از خدمات این سازمان تشکر می نماییم دادستان کرمانشاه همچنین به هنجارشکنان و اراذل و اوباش هشدار داد که اجازه ناامنی را به آنان نمی دهیم  و تقاضای اعمال مجازات دادستان برای چنین افرادی محاربه و افساد فی الارض خواهدبود.

 در این نشست تفاهم نامه همکاری دادسرای عمومی و انقلاب و سازمان بسیج حقوقدانان  استان به امضا رسید که بنابر آن زمینه‌های همکاری دو جانبه طرفین در جهت تحقق عدالت و مطالبه گری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم بیش از پیش اجرایی خواهد شد .

این خبر را به اشتراک بگذارید :