به گزارش کلهرنیوز  به نقل از مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ، بعضی افراد وقتی به اهداف و خواسته های غیر منطقی خود نمیرسند ، با فرافکنی ، انحراف موضوع و جلب احساس ترحم دیگران ، سعی بر سوء استفاده از احساسات انسانی را دارند این نظریه روانشناسی پروفسور لن باورز (Len bowres) مارا به یاد حکایت این روز های به اصطلاح درمانگاه شهر می اندازد .

شاید شما هم خواننده و یا شنونده صحبت های آقای حیدری مدیرعامل این درمانگاه خالی در فضای مجازی بوده باشید ، ایشان درحالی دم از کارآفرینی و اشتغال زایی میزنند که عملاً هیچگونه فعالیتی در باطن این حوزه انجام نمی دهند .

درحالی سنگ اندازی مدیرعامل جمعیت هلال احمر را بهانه می کنند که طی چندین سال هیچ مبلغی را تحت عنوان اجاره بها پرداخت نکرده اند .

آقای حیدری شما که دم از حقوق و فرار سرمایه می زنید ، اگر نمی دانید در جریان باشید که اجاره بها یکی از روابط حقوقی ست که فردی ، منافع خاصی را از فرد دیگر تملک و در ازای تملک و بهره برداری مبلغی را به عنوان اجاره بها به موجر پرداخت می کند .

شما که خود به این موضوع اقرار کرده اید که تا به حال مبلغی پرداخت نکرده اید !!! پس این همه مظلوم نمایی برای چه ؟!؟!

ضمن اینکه کلیه مستندات این پرونده را با مردم فهیم استان به اشتراک می گذاریم (مستندات در روابط عمومی جمعیت استان موجود است) به عنوان یک سازمان عام المنفعه و درپی تحقق حقوق بیت المالی که متعلق به خود مردم است این موضوع را تحت پیگرد قانونی قرار داده و با جدیت دنبال خواهیم کرد .

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه

این خبر را به اشتراک بگذارید :