به گزارش کلهرنیوز، رسول بهرامی پور در این دیدار اظهار داشت: حقوق دانان بسیجی و انقلابی در راه مطالبه گری حقوق عامه مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و در جهت کارآمدی نظام قضایی در کنار دستگاه قضایی خواهند بود.

در این دیدار امام جمعه سرپل ذهاب با تقدیر از خدمات سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه اظهار داشت نقش حقوق دانان بسیجی در ارائه مشاوره های حقوقی و قضایی به مردم در مساجد برای کمک به رفع مشکلات حقوقی مردم بسیار موثر دانست و افزود این سازمان بن بست های حقوقی را شکسته است.

فاطمی نسب همچنین با اشاره به فعالیت های جهادی آیت الله رییسی در قوه قضاییه اظهار داشت : ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مردم در شرایط فعلی با وجود مشکلات متعدد نیازمند تفکر بسیجی و انقلابی است که ان شاالله با حضور حقوق دانان بسیجی و انقلابی گام های موثری در جهت حل مشکلات حقوقی مردم برداشته شود.

امام جمعه سرپل ذهاب از خدمات بسیج حقوق دانان در سطح شهرستان نیز تقدیر نمود و ابراز امیدواری کرد طرح هر مسجد یک حقوق دان و آموزش حقوقی مردم با قوت بیشتری پیگیری شود که مردم از این خدمات سازمان بسیج حقوق دانان منتفع شوند./ایرسا آنلاین

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :