به گزارش کلهرنیوز  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدرضا آمویی” اظهارکرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره اسید پاشی که صبح روز یکشنبه (۲۶ فروردین) در شهرستان اسلام ابادغرب رخ داد، موضوع به صورت ویژه تحت بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این حادثه در مقابل یکی از مدارس رخ داده است، ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که نوجوانی ۱۱ ساله مورد حمله اسید پاشی قرار گرفته است.

سرهنگ آمویی خاطرنشان کرد: این دانش آموز از ناحیه سمت راست صورت و پشت دو کتف مجروح شده و اکنون در  حال طی کردن مراحل درمانی در بیمارستان است.

معاون اجتماعی انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه ۲ متهم در این خصوص شناسایی شدند، افزود: یکی از آن ها دستگیر و متهم دیگر فراری است که تلاش جهت دستگیری وی ادامه دارد.

وی در پایان و با بیان اینکه متهمان اسید پاشی نسبت فامیلی با یکدیگر ندارند، تصریح کرد: علت وقوع این حادثه اختلافات شخصی بوده است.

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در کنگاور 

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “عزیز الهیاری” عنوان کرد: مأموران انتظامی شهرستان کنگاور در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق پس از اطلاع مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون اقدام به حمل سوخت قاچاق می کند، بلافاصله موضوع در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان با پوشش محورهای مواصلاتی شهرستان موفق به شناسایی و توقیف خودرو مورد نظر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت: مأموران با بازرسی از خودرو موفق به کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید شدند.

سرهنگ الهیاری یادآوری کرد: سوخت قاچاق کشف شده بنا بر اظهارات کارشناسان ۳۶۰ میلیون ریال ارزش دارد.

وی در پایان گفت: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق سابقه دار در کرمانشاه و کشف ۱۱ دستگاه موتورسیکلت سرقتی 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک سارق سابقه دار و کشف ۱۱ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حسین براری” اظهار داشت: به دنبال وقوع سرقت سیم برق در یکی از روستاهای ماهیدشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با کارهای اطلاعاتی مشخص شد که سرقت توسط یکی از سارقان سابقه دار انجام گرفته به همین خاطر دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ براری ادامه داد: ماموران پاسگاه ماهیدشت در حین گشت زنی در کمربندی شرقی متهم را در حالی که سوار یکدستگاه خودرو پژو ۴۰۵ بود، مشاهده و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی خودرو را متوقف و دربازرسی از خودرو تعدادی وسایل سرقت سیم برق کشف و متهم نیز به پاسگاه انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه متهم از سارقان سابقه دار است با هماهنگی مقام قضایی از منزل وی نیز بازرسی بعمل آمد که در این بازرسی ۱۱ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

وی ادامه داد: پلیس در مرحله بعد اقدام به شناسایی مالبختگان کرد که تاکنون ۶ نفر از مالبختگان نیز شناسایی شدند و تلاش جهت شناسایی دیگر مالبختگان ادامه دارد.

سرهنگ براری یادآوری کرد: متهم به منظور سیر مراحل قانونی و صدور حکم مناسب به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه مردم این شهرستان بیشترین همکاری را با پلیس دارند، ادامه داد: ماموران انتظامی نیز تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت پایدار و  رضایتمندی شهروندان به کار گرفته اند.

انهدام باند حفاری غیرمجاز در شهرستان گیلانغرب 

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب از انهدام باند حفاری غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سلیم سلیمی” اظهار داشت: به دنبال کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند حفاری غیر مجاز در محدوده کوه های اطراف شهر گیلانغرب بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات گسترده اطلاعاتی از حضور شبانه حفاران در این محل آگاه شده و این مکان را تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ سلیمی ادامه داد: با احراز اقدام مجرمانه این باند جهت جستجوی عتیقه، ماموران پس از هماهنگی بامقام قضائی در اقدامی غافلگیرانه ۳ نفر از اعضای این باند را حین عملیات حفاری دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این محل چندین تکه بقایای کوزه شکسته سفالی قدیمی به همراه تعداد قابل توجهی ابزار حفاری کشف شد.

سلیمی در پایان با اشاره به معرفی متهمین به مرجع قضائی از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان میراث فرهنگی، موضوع را به فوریت های پلیسی ۱۱۰گزارش کنند.

برخورد خودرو سواری با عابر پیاده در هرسین یک کشته برجای گذاشت 

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از تصادف یک دستگاه خودرو سواری ساینا با کودک ۱۰ ساله در این شهرستان که منجر به فوت وی شد، خبر داد.

سرهنگ ” همتعلی شکری ” اظهار داشت: به دنبال اطلاع از وقوع یک فقره تصادف فوتی در زیر پل عابر پیاده شهرک الزهرا، بلافاصله ماموران گشت پاسگاه بیستون برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از بررسی مشخص شد یک دستگاه سواری ساینا که از محور بیستون به سمت پلیس راه حرکت می کرده است باعابر پیاده که کودکی ۱۰ ساله بوده برخورد و این کودک به دلیل شدت جراحات وارده دردم فوت کرده است.

سرهنگ شکری ادامه داد: این کودک با وجود پل عابر پیاده اقدام به طی نمودن عرض خیابان نموده که متاسفانه دچار تصادف و سانحه می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت قوانین و مقرات راهنمایی و رانندگی و استفاده از پل عابر پیاده در خیابان و جاده، به فرزندان خود نیز رعایت این نکات را آموزش دهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :