به گزارش کلهرنیوز، در این نشست مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در سخنانی با اشاره به رسالت های بسیج حقوقدانان در عرصه های جهاد حقوقی،عدالت گستری و مبارزه با فساد اظهار داشت:سازمان بسیج حقوق دانان در عرصه های تخصصی حقوقی و قضایی اقدامات موثری را در سطح استان انجام داده است که با فعالیت دفاتر تسهیلگری در مناطق حاشیه نشین استان کرمانشاه ،ظرفیت حقوقدانان بسیجی در جهت امورات تخصصی حقوقی و قضایی مردم در اختیار قرار خواهد گرفت و از آنجایی که گره گشایی از مشکلات حقوقی و قضایی مردم برای ما اهمیت دارد در این حوزه نقش آفرینی موثری خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است افزود: اغلب مردم دارای فقر سواد حقوقی هستند ، لذا در امورات مشاوره حقوقی،وکالت رایگان و سایر معاضدت های حقوقی با دفاتر تسهیلگری و اداره کل امور اجتماعی استانداری در جهت خدمت به مردم عزیزمان همکاری خواهیم نمود.

در این نشست مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز در سخنانی با اشاره به فعالیت‌های بسیار خوب سازمان بسیج حقوقدانان اظهار داشت:حدود ۱۱ میلیون نفر در سراسر کشور در مناطق حاشیه نشین ساکنند که بستری برای ایجاد آسیب های اجتماعی است.

وی افزود:نیاز است که ما از ظرفیت بسیج حقوق دانان استفاده کنیم تا بتوانیم مشکلات مناطق حاشیه نشین در حوزه حقوقی را با کمک بسیج حقوق دانان مرتفع کنیم. نجفی مهر خاطر نشان کرد:بسیار مهم است که ما سواد حقوقی مردم را بالا ببریم و از سواد و تحصیلات دوستان حقوق دان بسیجی استفاده کنیم و از مدیران دفاتر میخواهیم که این ارتباط را قوی تر کرده و ما نیز با کمک مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان جناب آقای بهرامی پور و مسولان این سازمان،جلسات را استمرار خواهیم داد.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری به امضای مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه و مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه رسید که به موجب آن از ظرفیت حقوق دانان بسیجی در جهت گره گشایی از مشکلات حقوقی ساکنین مناطق حاشیه نشین شهرهای استان استفاده خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :