به گزارش کلهرنیوز ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی از متلاشی شدن باند حفاری غیر مجاز در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی کیونانات در حال گشت زنی در یکی از روستاهای شهرستان به یک دستگاه خودرو پژو روا با ۳ نفر سرنشین مظنون و آن رامتوقف کردند.

سرهنگ “غضبان احمدی فرد” ادامه داد: در بازرسی از داخل خودرو یک دستگاه گنج یاب و یک سری وسائل حفاری نظیر بیل و کلنگ کشف شد، همچنین متهمان دستگیر و خودروی آنها توقیف و به دستگاه قضائی برای صدور احکام مناسب ارجاع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی از عموم شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت چنین افرادی، موضوع به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف ۲۱ دستگاه وسیله نقلیه سرقت شده توسط پلیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۲۱ دستگاه وسیله نقلیه خودرویی و موتوری توسط کاراگاهان در سطح استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: از وسایل نقلیه کشف شده ۱۳ دستگاه آن خودرو و ۸ دستگاه نیز موتورسیکلت تشکیل می دهند.

سرهنگ “محمدرضا امیری” افزود: همچنین با تلاش کارگاهان پلیس آگاهی چهار فقره سرقت قطعات خودرو نیز کشف و در این راستا چهار نفر دستگیر شدند، همچنین سرهنگ امیری خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم به دستگاه قضایی معرفی شدند همچنین طرح کشف وسایل نقلیه مسروقه به مدت سه روز در سطح استان اجرایی شد.

وی در پایان ضمن توصیه به شهروندان در خصوص رعایت مسائل ایمنی، از آنان خواست خودرو خود را به وسایل ایمنی تجهیز و از پارک خودرو در نقاط خلوت و کم نور خودداری کنند.

۹۰ تیم پلیس کنترل جاده های کرمانشاه در سفرهای تابستانی را برعهده دارند

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی گفت: ۹۰ تیم پلیسی در قالب گشت های محسوس و نامحسوس کنترل جاده های استان را برعهده دارند و از  ۲۴ خرداد و هم زمان با تعطیلات تابستانی، سفرهای برون شهری مردم نیز آغاز شده و در این میان راه های استان کرمانشاه نیز پذیرای مسافران زیادی خواهد بود.

سرهنگ “محمد حیدری” ادامه داد: برقرای ایمنی این سفرها برای پلیس راه یک ماموریت بسیار مهم تلقی می شود و در این راستا همکاران ما تمام توان خود را به کار می گیرند، پلیس راه استان در کنار فعال سازی ۹۰ تیم تحت عنوان کنترل محسوس و نامحسوس و گشت های ثابت و سیار با همکاری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای امنیت جاده های استان را برقرار خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: خط قرمز پلیس برای آن دسته از رانندگانی است که مرتکب تخلف شده و جان دیگران رابه واسطه سرعت و سبقت های غیرمجاز و استفاده از تلفن همراه درحین رانندگی به خطر می اندازند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در پایان گفت: پلیس بدون هیچگونه گذشتی با متخلفان برابر قانون برخورد کرده و حتی اگر لازم باشد نسبت به توقیف خودروهای متخلف اقدام می کند.

بیش از ۱۱ هزار حبه قرص روانگردان در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف بیش از ۱۱هزار حبه قرص روانگردان در ۲ عملیات جداگانه توسط ماموران انتظامی خبر داد و اظهار داشت: ماموران یکی از کلانتری های کرمانشاه حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک و پس از مدتی تعقیب و گریز آن را را متوقف و به کلانتری انتقال دادند.

سرهنگ “حسین براری” با بیان اینکه در بازرسی از خودرو تعداد ۵ هزار و ۹۱۳ حبه قرص روانگردان کشف و یک نفر در این راستا نیز دستگیر شد، به توقیف خودروی پیکان و انتقال آن به پارکینگ اشاره کرد و از تشکیل پرونده در این خصوص و معرفی متهم به دستگاه قضائی خبر داد.

وی بیان داشت: ماموران یگان امداد شهرستان نیز به واسطه اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک دستگاه خودرو پیکان دیگر که در امر توزیع قرص های روانگردان فعالیت داشتند، مطلع شدند، پس از مشاهده و توقیف خودرو، ماموران در بازرسی از آن تعداد ۵ هزار و ۳۱۳ حبه قرص روانگردان کشف و راننده خودرو نیز با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان برخورد قاطعانه با چنین افراد سودجویی را از وظایف پلیس برشمرد و گفت: تحت هیچ شرایطی به آن ها اجازه فعالیت نخواهیم داد.

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :