به گزارش کلهرنیوز از ایرنا، محمد اسلامی روز سه شنبه در جریان بازدید از بیمارستان تخریب شده اسلام آبادغرب در جریان زلزله ۲۱ آبان ۹۶ کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: پیمانکار این پروژه دانش و ابزار کار را دارد و به استاندار کرمانشاه قول داده که طی ۱۰ ماه بازسازی را به پایان برساند.
اسلامی افزود: پیمانکار پروژه وعده کرده که حتی پیش از پایان قرارداد و تا تابستان ۹۸ طرح را به پایان برساند تا بهره‌برداری شود.
او اظهار کرد: این پروژه حجمی نیست و یک پروژه فنی با کار دقیق است.
وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: بازسازی این بیمارستان به دلیل مسائل حقوقی مدتی متوقف شده بود اما به تازگی با پیگیری های استاندار کرمانشاه از ابتدای بهمن قرارداد بازسازی آن منعقد شده و اکنون پیمانکار در حال فعالیت است.
در سفر محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به استان کرمانشاه؛ هزار و ۱۸ واحد مسکن مهر، ۱۰ کیلومتر بزرگراه کرمانشاه – کامیاران، ۲/۵ کیلومتر بزرگراه قره بلاغ – سرپل ذهاب، هفت کیلومتر راه اصلی محور جوانرود – ثلاث باباجانی، ۲۵ کیلومتر بهینه سازی و آسفالت راه های روستایی، ۱/۱ کیلومتر راه دسترسی به مسکن مهر شرف آباد و ۲۵۰ متر پیاده راه خیابان حافظ شهرستان صحنه به بهره برداری می رسد.
از دیگر پروژه های راه و شهرسازی که در این سفر افتتاح می شود؛ کتابخانه «بان وره» شهرستان پاوه با زیربنای ۳۰۰ متر مربع، ساختمان انتقال خون شهرستان اسلام آبادغرب با زیربنای ۲۰۰ متر مربع، ساماندهی تپه چقا گاوینه اسلام آباد غرب با زیربنایی ۲۰۰ متر مربع (بافت فرسوده) است.
همچنین در ادامه سفر وزیر راه و شهرسازی به استان کرمانشاه عملیات اجرایی آزاد راه بیستون – کرمانشاه – حمیل – قازانچی به طول ۱۴۱ کیلومتر با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری ۱۵ هزار میلیارد تومان آغاز می شود.

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :