به گزارش کلهرنیوز ، هوشنگ بازوند صبح امروز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در توزیع گوشت با قیمت دولتی، مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و حاشیه شهرها و اقشار ضعیف باید مدنظر گرفته شوند.

وی افزود: باید ترتیبی اتخاذ شود تا صف های طولانی که هم کرامت انسانی را زیر سوال می برد و هم جلوه خوبی در فضای مجازی ندارد از بین برود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در توزیع گوشت باید دقت شود که به دست نیازمندان برسد نه رستوران‌ها،گفت: همچنین باید تلاش شود تا سهمیه را بیش از ۵۰ تن در هفته کنیم.

وی گفت: در حال حاضر ۲۰ تن مرغ منجمد در انبارها موجود است که باید نسبت به توزیع این میزان طی همین امروز اقدام شود البته این سهمیه بسیار کمی است و باید تلاش کنیم ۱۰۰ تن دیگر سهمیه دریافت کنیم.

استاندار کرمانشاه اجرای تمام تصمیمات کارگروه تنظیم بازار استان را ضروری دانست و تاکید کرد: اگر قرار باشد اینجا تصمیمی بگیریم و مدیران تهران آن را وتو کنند، مسئولین مربوطه در استان باید مسئولیت خود را ترک کنند.

وی در خصوص تهیه میوه برای نوروز ۹۸ گفت: حدود ۷۸۸ تن پرتقال خریداری شده و در انبار موجود است که نسبت به مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش داریم و در تلاش هستیم که این مقدار را تا سقف ۱۰۰۰ تن برای تنظیم بازار شب عید برسانیم.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: ۴۳۰ تن سیب در انبارها دپو کردیم که نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است و در این راستا نیز پیگیر هستیم که این میزان را به ۶۵۰ تن برسانیم.

وی بیان داشت: این میزان میوه برای تنظیم بازار شب عید و از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین توزیع می شود.

بازوند خواستار افزایش مراکز توزیع میوه شب عید شد و بیان داشت: با توجه به اینکه در مناطق زلزله زده مردم سختی های زیادی متحمل شدند لازم است کاری کنیم که حداقل برای تهیه میوه شب عید در تنگنا نباشند و مراکز توزیع را در این شهرستانها افزایش دهیم.

/منبع: شبکه اطلاع رسانی مرصاد

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :