به گزارش کلهرنیوز ، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در اولین جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی به میزبانی کرمانشاه، بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشنواره تاکید کرد.

وی اظهار داشت: برای توسعه نشاط اجتماعی در جامعه به ویژه بین کودکان و نوجوانان تلاش کردیم که میزبانی این جشنواره به استان کرمانشاه تعلق گیرد که خوشبختانه علیرغم اینکه قرار بود در استان دیگری برگزار شود، با رایزینی ها و پیگیری‌های صورت گرفت با میزبانی استان کرمانشاه موافقت شد.

وی تصریح کرد: در شعارها و تبلیغاتی که برای برگزاری این جشنواره در نظر گرفته می‌شود حتماٌ باید فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ” کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است” برجسته و به صورت ویژه نمایان شود.

استاندار کرمانشاه خواستار تبلیغ مناسب برای برگزاری این جشنواره در دیگر شهرهای کشور به ویژه تهران شد و گفت: باید تلاش کنیم تبلیغات و اطلاع رسانی مناسبی برای برگزاری این جشنواره در کرمانشاه که بدون تردید در توسعه نشاط اجتماعی مردم تأثیرگذار خواهد بود، صورت گیرد.

بازوند گفت: به لحاظ اهمیت و ماهیت مهم این جشنواره حتماٌ در جلسه شورای اداری استان این مهم را برای مدیران اجرایی استان تشریح خواهم کرد و همگی موظف به بکارگیری تمهیدات لازم برای برگزاری هر بهتر و باشکوه‌تر این جشنواره هستند./ایسنا

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :