به گزارش کلهرنیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ ‘شریف روانبخش’ روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: افرادی که متولد اول فروردین ۱۳۷۴ به بعد و دارای مدرک تحصیلی دیپلم در همه رشته ها و با حداقل معدل کل ۱۴ هستند، می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.
وی افزود: همچنین متقاضیانی که عضو فعال بسیج بوده، جزو خانواده نیروهای مسلح هستند و یا در مسابقات قرآنی و ورزشی دارای مقام برتر هستند نیز با حداقل معدل ۱۳ امکان ثبت نام را دارند.
سرهنگ روانبخش تاکید کرد: افرادی که در مراحل قبلی استخدامی ناجا ثبت نام و به دلایلی مانند مشکلات پزشکی، تست های جسمانی و یا هر دلیل دیگری شرایط گزینشی لازم را کسب نکرده اند مجاز به ثبت نام نیستند.
رئیس گزینش فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: افرادی که شرایط لازم را دارند می توانند با در دست داشتن ۶ قطعه عکس سه در چهار تمام رخ و با زمینه سفید، کپی مدرک دیپلم، کپی شناسنامه و کارت ملی و روشن بودن وضعیت نظام وظیفه (به شرط نداشتن غیبت) به دفتر گزینش انتظامی استان واقع در فرهنگیان فاز ۲، ایستگاه اول، روبروی فروشگاه خاتم، کوچه ۱۰۰ مراجعه و ثبت نام کنند.
وی با بیان اینکه کار ثبت نام از امروز (۶ فروردین) آغاز شده یادآوری کرد: محدودیتی در ثبت نام افراد وجود ندارد و متقضایان واجد شرایط می توانند تا پایان سال جاری برای ثبت نام اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :