به گزارش کلهرنیوز ، سرهنگ نادر رحمانی اظهار کرد: حوالی ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه بامداد یکشنبه در محور کرمانشاه ماهیدشت یک دستگاه اتوبوس ولوو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد که در پی این حادثه یک تن کشته و یک نفر مجروح شد.

به گفته وی اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی تک سفر ایرانیان کرمانشاه بود که با چهار مسافر از عسلویه به سمت کرمانشاه می رفت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: همچنین در حادثه دیگری حوالی ساعت ۸:۴۵ یکشنبه در کیلومتر ۴۶ محور رباط در استان خراسان شمالی بر اثر برخورد کامیون بنز با دو دستگاه پراید متاسفانه سه تن کشته و یک تن مجروح شدند.

وی تصریح کرد: بنابر نظر کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ راننده کامیون بنز علت این حادثه ناگوار بوده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به مهم‌ترین تصادفات روز شنبه اشاره کرد و گفت: حوالی ساعت ۲۰ روز شنبه در کیلومتر ۱۰ محور مورچه خورت در استان اصفهان بر اثر برخورد کشنده بنز با وانت مزدا، سمند، پژو ۴۰۵ و پراید متاسفانه ۳ تن کشته و ۲ تن مجروح شدند که علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه کشنده بنز گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین در حادثه دیگری در همین ساعت در کیلومتر ۳۰ محور اراک در پی عدم رعایت حق تقدم دستگاه سواری دنا و برخورد آن با سواری سمند متاسفانه ۲ تن کشته و ۲ تن مجروح شدند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به دو تصادف دیگر که حوالی ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز شنبه رخ داد اشاره کرد و گفت: در حادثه اول که در کیلومتر ۴۰ محور کیاشهر انبارسر بین یک دستگاه سواری سمند و پژو ۴۰۵ رخداد پنج تن مجروح شدند که علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه سواری سمند بوده است.

وی افزود: در عین حال در تصادف دوم که در کیلومتر ۲۵ محور کنگان در اثر واژگونی یک دستگاه ام وی ام رخ داد و یک نفر کشته و ۳ تن مجروح شدند که علت این حادثه ناگوار خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا یادآور شد: همچنین در حادثه دیگری که حوالی ساعت ۲:۱۰ بامداد شنبه رخ داد یک دستگاه اتوبوس بنز به دلیل عدم رعایت فاصله طولی با کامیون برخورد کرد که در این حادثه یک نفر از سرنشینان اتوبوس مجروح شد.

منبع:فارس

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :