به گزارش کلهرنیوز ، صبح امروز اولین جلسه شورای ترافیک سال ۹۸ شهرستان اسلام آباد غرب در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ارفع نژاد معاون عمرانی فرمانداری اسلام آباد در این جلسه گفت:: ما در جلسه شورای ترافیک سال ۸۷ مصوباتی را داشته ایم که تعدادی از آنان به کمک شهرداری اجرایی و اکنون تعداد کمی در مرحله اجرا است.

وی افزود: در جلسات شورای ترافیک مصوباتی را به مرحله تصویب برسانید که با امکانات و منابع شهرستان به خصوص شهرداری همخوانی داشته باشد چراکه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرداری می‌باشد.

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان اسلام آباد غرب در ادامه گفت:: طبق دستور العمل شورای ترافیک، باید پیشنهاد انجام اصلاح هندسی، ایجاد پیاده رو؛ کم کردن عرض سواره رو و اقدامات مربوط به تعیین جهت حرکت در معابر پس از مطالعه و تهیه طرح توسط شهرداری اتخاذ شود که در شورای شهرستان با رعایت سلسله مراتب قابل اجرا می‌باشد و طبق این دستور العمل، شهرداری یکی از مجریان اجرای مصوبات شورای ترافیک است.

ارفع نژاد در ادامه با اشاره به مصوبه شماره ۹ گفت:: شهرداری با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و برق شهرستان جهت راه اندازی ۲ دستگاه دوربین کنترل سرعت در بلوار شهید فتاحی اقدام کند، اسلام آباد غرب با ۱۴۸ هزار نفر جمعیت نباید از دوربین‌های فرسوده استفاده کند.

به گزارش خبرنگار تابناک، در این جلسه رسیدگی به راه جاده‌ای حمیل به گیلان که دارای نواقص زیادی است مطرح شد و پیشنهاد انتقال راه به مسیر جایگزین قلاجه و سیمره برای جلوگیری از حوادث غیر قابل جبران ارئه گردید.

منبع: تابناک

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :