به گزارش کلهرنیوز ، محمد حسین محبی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  اظهار داشت: رقابت‌های بین المللی جام «سردار سلیمانی» با حضور سه تیم خارجی اوکراین، ارمنستان و روسیه و نیز کشتی گیران مطرح کشورمان در کرمانشاه آغاز شد.

وی با اشاره به حضور ۱۵ کشتی‌گیر کرمانشاهی در این مسابقات افزود: این رقابت‌ها در ۱۰ وزن برگزار می‌شود که امروز وزن کشی در پنج وزن انجام شده و صبح فردا نیز وزن کشی پنج وزن دوم انجام می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این رقابت‌ها انتخابی کشتی گیران تیم ملی نیز خواهد بود، بیان داشت: مسابقات بین المللی جام «سردار سلیمانی» از لحاظ بار فنی از بهترین رقابت‌ها است به گونه‌ای که مدعیان تمام اوزان در این مسابقات شرکت دارند.

این مسئول تصریح کرد: همچنین در مسابقات بین المللی جام «سردار سلیمانی» مسابقات کشتی سنگین وزن پهلوانی نیز در روز جمعه برگزار می‌شود.

محبی با بیان اینکه رقابت‌های بین المللی کشتی جام سردار سلیمانی از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۱۳ ادامه دارد، ادامه داد: در بعدازظهر نیز این رقابت‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ برگزار خواهد شد.

وی گفت: این رقابت‌های بین المللی تا روز جمعه ۲۰ دی ماه و در محل مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود ضمن اینکه ورود برای علاقه مندان کشتی رایگان است اما منوط به همراه داشتن کارت ملی و ثبت‌نام در سامانه معرفی شده توسط فدراسیون کشتی است.

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :