به گزارش کلهرنیوز ، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جهادکشاورزی استان کرمانشاه صبح امروز با حضور جوادی قائم مقام وزیر جهادکشاورزی برگزار شد و جمعیت حاضر در سالن که برای خداحافظی با مدیر قدیمی آمدند به حدی بود که بسیاری از آنها مجبور شدند سرپا بایستند.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام یوسفی‌نیا مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به ایراد سخنانی پرداخت که بیشتر آن در ستایش رفتار خسرو شهبازی مدیر سابق این سازمان بود و از مدیر جدید هم خواست که در کارهایش از نظرات و مشاوره‌ها دیگران بهره بگیرد و راه توسعه استان را دنبال کند.

انتخاب حاتمی به عنوان مدیرکل جهادکشاورزی استان بعد از ماه‌ها تلاش بی‌وقفه نمایندگان مجلس برای برکناری شهبازی و گماردن مدیران پیشنهادی خود  اتفاق افتاد و وی در رقابت با گزینه‌های مختلف نمایندگان مجلس پیروز شد.

در ادامه این مراسم چند تن به نمایندگی از بخش خصوصی فعال در حوزه کشاورزی به روی سن رفته و مطالبی را بیان کردند که مهمترین مطالب به دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات برمی‌گشت.

یکی از فعالین حوزه کشاورزی که پشت تریبون قرار گرفت در آخر صحبت‌هایش با لحنی تند خطاب به مدیرکل جدید گفت اجازه ندهید نمایندگان برایتان تصمیم بگیرند، اجازه ندهید مهره‌های آنها در ادارات شما که در زمان انتخابات در ستادهای نمایندگان فعال بوده‌اند مدام در دفتر شما رفت و آمد کنند؛ نمایندگانی که مشکلات حوزه کشاورزی را نمی‌‌بینند تا قبل از انتخابات در زمان نزدیک به انتخابات به این سمت متمایل می‌شوند.

جالب‌تر از همه صحبت‌های جوادی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی بود که در مورد انتقاد از دخالت نمایدگان در انتصاب مدیران گفت: در این مورد شرط انصاف این است که خودمان را جای آنها بگذاریم چون مردم  هم از آنها مطالبه می کنند.

وی سپس به توجیه دخالت نمایندگان در انتصابات پرداخت و افزود: باید منافع آنها را هم در نظر بگیریم! و در شرایط فعلی هیچ راهی به جز وحدت در همه ارکان نظام نداریم./منبع:شبکه اطلاع رسانی مرصاد

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :