به گزارش کلهرنیوز ، سردار منوچهر امان اللهی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۰۹ کیلوگرم از مواد مخدر کشف شده شامل تریاک و ۵۵ کیلوگرم نیز شامل حشیش می شود.
وی با بیان اینکه چهار دستگاه خودرو در این راستا توقیف شده است، افزود: هفت نفر قاچاقچی نیز دستگیر و تحقیق و بازجویی از آن ها ادامه دارد.
سردار امان اللهی با اشاره به فعالیت این باندهای قاچاق در سه استان کشور، یادآوری کرد: همدستان آن ها شناسایی و تلاش برای دستگیری آن ها ادامه دارد.
فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۸۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است، گفت: این مقدار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۱۰ کیلوگرم بود نزدیک به سه هزار برابر رشد نشان می دهد.
وی، پاکسازی نقاط آلوده، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و رصد قاچاقچیان حرفه ای و شناسایی و دستگیری آن ها را از اولویت های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.
سردار امان اللهی در پایان با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، گفت: همشهریان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت باند و یا خرده فروشان موادمخدر می توانند مراتب را با شماره ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر در میان بگذارند./ایرنا

این خبر را به اشتراک بگذارید :