استاندار محترم استان کرمانشاه

جناب دکتر صحرایی

جاده ی گیلانغرب را که بلای جان و مال مردم شده است را دریابید

جناب استاندار، کارگزاران انقلابی در حکومت اسلامی تفاوت اولیه شان با دیگران باید در اقدام به موقع باشد. آنگونه که در بحران ها در اسرع وقت اقدامات عاجل، تثبیت کننده و جبرانی آنها باعث خشنودی شهروندان گردد و گرنه تفاوتی بین دولت ها نخواهد بود و آمدن یکی و رفتن آن دیگری فقط هزینه سازی برای ملت است.

جناب استاندار، خدمت به مردم با داشتن برنامه، کار جهادی و تلاش مضاعف بدست می آید اما متاسفانه در سالهای اخیر اتفاق نامیمونی در سیستم مدیریتی کشور حاکم شده که مدیران در پشت تریبون ها داعیه دار خدمت به مردم هستند اما در عمل و هنگام دیدن نتیجه ، عکس این موضوع را می بینیم.

متاسفانه در بدنه ی سیستم مدیریتی کشور سالهاست که با روابط کثیف و نه بر اساس شایستگی و لیاقت ، کوتوله هایی به سیستم مدیریتی منصوب شده اند که تا حدود زیادی از وضعیت امروز نتیجه زحمات همین مدیران خوش نشین بر صندلی هاست.

متاسفانه در کرمانشاه مدتها همین رویه حکمفر بوده و هست و ظاهرا خیلی ها هم جا خوش کرده اند.

جناب استاندار، خدمت به مردم بنا بر احادیث در دین مبین اسلام، از مهم ترین عبادات است. اما برای بعضی از مدیران از مدیریت فقط حاشیه امن صندلی، مزایا و روابط و…. را فهمیده اند.

جناب استاندار، سالهاست آرزومند مدیرانی هستیم که برنامه ای شفاف، همراه با زمان اجرایی آن برنامه در راستای رشد و توسعه سازمان مربوطه و استان و اینکه آن را به رسانه ها و مردم اعلام نمایند که بتوان در وقت خویش عملکرد مدیران سنجیده شود تا بتوان مدیر را از نامدیر تشخیص داد تا بتوانیم به استانی در مدار رشد و توسعه قرار بگیریم.

جناب استاندار، در مسیر جاده ی اصلی به شهرستان گیلانغرب ( از مسیر دوراهی ایوان و ایلام – گیلانغرب ) چندین کیلومتر از مسیر اصلی جاده در محور روستاهای دهستان چله متاسفانه آسفالت آن وضعیت حاد و اسفناکی داره که ضرر و زیان جانی و مالی فراوانی بصورت روزانه برای مردم منطقه و شهرستان، وسایط نقلیه عبوری و بخصوص گردشگران ناآشنا به منطقه را دارد.

جناب استاندار، تاسف بارتر اینکه مدیرکل راه و شهرسازی استان و فرماندار شهرستان موضوع عدم اجرای روکش آسفالت این جاده را اختلاف اداره کل راه و شهرسازی استان و پیمانکار مربوطه اعلام می کنند که پرونده قضایی آن در محاکم قضایی استان در جریان هست.

جناب استانداز، حال دو سوال در ذهن ها نقش بسته که منتظر پاسخی……………….

مردم منطقه چه گناهی مرتکب شده اند که باید تاوان این اختلاف را در تعمیرگاه ها ی، تعمیر خودرو بدهند ؟

و اینکه شاید این رسیدگی دعوای حقوقی مدتهای زیادی زمان ببرد، آیا نباید فکری به حال این موضوع کرد؟

جناب استاندار، از این دست مشکلات که بدلیل ضعف مدیریت بوجود آمده در استان کم نبوده و نیست که امیدوارم در این خصوص دستور سریع، قاطع و فوری را صادر بفرمایید و با خاطیان هم برخورد قانونی گردد که این چنین بیخیال هر روز مشکلی بر مشکلات مردم نیفزایند.

جناب استاندار، تا زمانی که سیستم مدیرتی استان بصورت جهادی، با برنامه ای روش و شفاف وبا تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات و برون رفت از آنها تلاش نکنند ، فقط و فقط فرصت سوزی میکنیم وبس.

امید است با دستورات حضرتعالی و انتخاب مدیران کاردان و لایق و به دور از سفارشات ، به زودی شاهد باشیم که استانمان در مدار توسعه، رشد و تعالی قرار گرفته است، ان شاء الله.

همایون رنجبر

فعال رسانه

یازدهم فروردین ماه یکهزار و چهارصد و دو

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :