به گزارش کلهرنیوز ، عبدالرضا مصری در گفت و گو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی مرصاد  در واکنش به تهدید مسئولین دولتی برای گرفتن قطار از کرمانشاه به بهانه عدم استقبال مردم، اظهار داشت: در حالی که میلیارد ها تومان هزینه صرف قطار شده و با وجود وعده وعیدهای فراوان، مردم هجده سال برای راه اندازی قطار صبوری کردند و با توجه به اینکه هنوز آن گونه که باید این قطار ارائه خدمت نکرده نباید انتظار داشت مردم استقبال چشمگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه پیش از راه اندازی این قطار مسئولان مربوطه قول های دیگری داده بودند افزود: مسئولان راه آهن به مردم اطلاع رسانی نکرده اند که تاریخ و زمان سفرها به چه نحوی است بنابراین همان گونه که مردم ۱۸ سال برای آمدن قطار صبوری کردند شرکت راه آهن هم باید تحمل داشته باشد.

مصری گفت: رفته رفته مردم نسبت به استفاده از قطار اقدام می کنند اما لازم است مسئولان نیز برنامه های قطار را اعلام کنند زیرا تاکنون حتی یکی از مسئولان راه آهن برنامه های سفر با قطار را اعلام نکرده است.

وی افزود: طی راه اندازی قطار، به صورت نمایشی یکی دو سرویس به مشهد رفت در حالی که پس از آن هنوز مردم از ساعات حرکت، قیمت و خدمات ارائه شده اطلاعی ندارند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: این سخنان مسئولان مبنی بر احتمال حذف قطار در حالی است که ظرفیتهایی زیادی چه در استان کرمانشاه و چه استانهای همجوار ما برای سفر با قطار وجود دارد اما مسئولان هنوز با عدم اطلاع رسانی دقیق در باره برنامه ها این اطمینان خاطر را به مردم نداده اند.

مصری خاطر نشان کرد: تنها در یکی دو سفر نمایشی اخیر قیمت بلیط کرمانشاه-مشهد حدود ۱۵۰ هزار تومان عنوان شد همچنین می بایست ساعات حرکت و رسیدن مسافران نیز بررسی شود که مسافران در ساعات مناسبی به مقصد برسند.

وی با اشاره به اینکه قیمت بلیط ها نیز می بایست صرفه اقتصادی داشته باشد افزود: مردمی که ۱۸ سال منتظر آمدن قطار بودند هم باید توجه بیشتری به این ناوگان داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، با وجود همه این تفاسیر انتظار می رود مسئولان راه آهن به سرعت نسبت به ساماندهی این ناوگان و اعلام برنامه ها به مردم اقدام کنند تا مردم نیز با آسودگی خیال بیشتری به مسافرت بپردازند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :