به گزارش کلهرنیوز،  امروز (پنج شنبه) در سالن انتظار کرمانشاه مراسم تجلیل از خلبان دلاور ارتش شهید فرج الله براتپور برگزار شد.

فرج الله براتپور در این نشست اظهار داشت: دشمن بعثی به جای حمله به پایگاه‌های نظامی به مردم غیر مسلح در شهر‌ها حمله می‌کرد، اما مردم به خصوص در استان کرمانشاه و شهر‌های جنوبی کشور با ایستادگی دشمن را شرمنده کردند.

وی افزود: در طول ٣٣ سال خدمت خویش، ۲۰ بار به پایگاه‌های مختلف نظامی منتقل شدم، قبل از انقلاب پرواز‌های زیادی حتی تا ماهیانه ۶۰ پرواز داشتم و در مجموع یک هزار ساعت با هواپیمای F ۵ و سه هزار ساعت با هواپیمای F ۴ پرواز کردم و فرزندانم را تنها در زمانی که خواب بودند، می‌دیدم.

براتپور یادآور شد: از شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که در خط مقدم جبهه در سرما و گرمای سنگر از کشور خود برابر متجاوز دفاع کردند باید قدردانی کرد.

در این مراسم امیر سرتیپ فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهردار کرمانشاه سعید طلوعی نیز حضور داشتند و به ایراد سخنانی پرداختند.

اهدا لوح و هدایا به خصوص از طرف ستاد فرماندهی کل نیرو‌های مسلح و فرماندهی کل قوا و نیز بنیاد ملی نخبگان، رونمایی از کتاب «آبی آسمان» و نیز افتتاح یادمان ۱۷ خلبان شهید استان کرمانشاه و تندیس امیر سرتیپ خلبان فرج الله براتپور پایان بخش این مراسم بود.

/منبع: تابناک

این خبر را به اشتراک بگذارید :