به گزارش کلهرنیوز، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از محمدحسین صادقی افزود: یکی از متهمان این حادثه توسط ضابطین قضایی استان دستگیر شده است.
روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۲ مرد موتورسوار در راه مدرسه بر صورت پسربچه ای ۱۱ ساله اسید پاشیدند و متواری شدند.
این قربانی اسیدپاشی اکنون در بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه بستری است و به گفته مدیران بیمارستان ۹ درصد از ناحیه صورت و دست دچار سوختگی شده است.
صادقی در ادامه همچنین از کشف ۴۴۶ بطری مشروبات الکی خارجی در استان خبر داد و گفت: این پرونده سه متهم دارد که تاکنون یکی از آنها دستگیر شده و ۲ متهم دیگر نیز تحت تعقیب قضایی قرار دارند.
دادستان کرمانشاه همچنین به کشف کارگاه بزرگ مواد آرایشی غیربهداشتی در کرمانشاه در هفته جاری اشاره کرد و افزود: ضابطین دستگاه قضایی در این کارگاه موفق به کشف ۴۳ هزار و ۱۱۹ قلم مواد آرایشی غیربهداشتی به ارزش ۹ میلیارد ریال شدند.
به گفته او، علاوه براین لوازم، دستگاه چاپ آرم جعلی نیز در این کارگاه کشف و ضبط شد.
صادقی در ادامه از دستگیری سارق حرفه ای سیم برق در کرمانشاه خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق در محلات شهر کرمانشاه، ضابطین قضایی استان موضوع را در دستور کار دادند که به دستگیری سارق حرفه ای منتهی شد.
وی در ادامه با بیان اینکه در روز سه شنبه (۲۸ اسفند) ۵۷ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق توسط ضابطین قضایی در یکی از محورهای ورودی استان کشف و ضبط شد، اظهار کرد: این محموله سیگار قاچاق با یک دستگاه خودروی سواری پراید برای توزیع در استان به مقصد کرمانشاه در حرکت بود که ۲ متهم قاچاق این کالا توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.
وی همچنین از آتش سوزی یک دستگاه پراید به همراه سرنشین آن در حوزه شهرستان کرمانشاه خبر داد و یادآورشد: پرونده قضایی برای این حادثه تشکیل شد و با دستور ویژه قتل، جسد برای شناسایی و بررسی علت آتش سوزی در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :