به گزارش کلهرنیوز، یکی از فعالیتهای چند سال اخیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب با ریاست جناب آقای خسرو تمری، تمرکز روی مجوز آموزشگاه ها در هنرهای مختلف بوده است. در هنر موسیقی اکادمی موسیقی سپنتا با مدیریت عبدالرضا غلامی بعنوان دومین آموزشگاه موسیقی شهرستان شروع به فعالیت نمود.

آموزشگاه خوشنویسی شایسته با مدیریت یدالله ویس مرادی هم دومین آموزشگاه خوشنویسی اسلام آباد غرب است که چندیست شروع به فعالیت نموده است.

یدالله ویس مرادی متولد سال ۱۳۵۵ است و سالهاست در زمینه خوشنویسی در شهرستان اسلام آباد غرب فعالیت دارد و هنرجوی دوره فوق ممتاز می باشد.

در دیداری که خسرو تمری ریاست ارشاد شهرستان و هوشنگ رزمدیده معاونت فرهنگی این اداره همراه جمعی از هنرمندان هنرهای مختلف شهرستان در روز ولادت امام رضا در مکان آموزشگاه با استاد ویس مرادی و برخی از هنرجوها داشتند. اشعاری در وصف امام رضا به قلم خوشنویسان تحریر شد و چند تن از شاعران شهرستان نیز در وصف امام مهربانی ها به شعر خوانی پرداختند.

آموزشگاه خوشنویسی شایسته مکانی مناسب برای رشد بیش از پیش هنر خوشنویسی در شهرستان اسلام آباد غرب می باشد که با استقبال خوب هنردوستان مواجه شده و به شهرستان اسلام آبادغرب بعنوان قطب فرهنگی غرب کشور وجه و جایگاه خاصی در زمینه خوشنویسی بخشیده است تا بتوان با هدف گذاری درست و کارآمد بصورت تخصصی هنر را در شهر هنر پرور اسلام آباد غرب در پیش گرفت.

ارسالی از: میثم رجبی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :