به گزارش کلهرنیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،امروز چهارشنبه در مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه سالن ورزشی ژیمناستیک در این شهرستان افتتاح شد.

سلمان محمدی در این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این باشگاه ورزشی ژیمناستیک که ۳۰۰ متر مساحت دارد و با هزینه ای بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان آماده سازی و تجهیز شده است.

وی گفت: این سالن تخصصی آموزش ژیمناستیک توانایی پذیرش روزانه ۱۲۰ دانش آموز دختر و پسر را در ۸ شیفت کاری دارد.

محمدی در ادامه خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم که در مدارس در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

وی افزود: یکی از ساحت‌های مهم تربیتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ساحت تربیت زیستی-بدنی است که امیدواریم عملکرد ما به گونه‌ای باشد که خروجی آن منجر به دستیابی مطلوب به ساحت زیستی_بدنی شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیان داشت: مهیا کردن بستر لازم برای تربیت تمام ساحتی و تحقق ساحت زیستی- بدنی دانش‌آموزان حائز اهمیت است که باید به عنوان یکی از اهداف تربیت بدنی و سلامت، در برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: بر اساس سند تحول بنیادین مدرسه کانون فعالیت‌های فرهنگی محله است لذا حیاط مدارس در تابستان در اختیار دانش آموزان همان محل قرار خواهد گرفت البته در این راستا باید بقیه دستگاه‌ها نیز کمک کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :