به گزارش کلهرنیوز از ایرنا، عبدالرضا مصری روز سه شنبه در مراسم ‌گرامیداشت روز ملی شوراها که در تالار بهمن دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد، دلیل فشارهای اقتصادی بر کشورمان را ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی دانست و افزود: در طول تاریخ هیچ کشور و قدرتی به اندازه ایران مقتدارانه در مقابل استکبار نایستاده است.
وی با اشاره به توافق هسته ای ایران گفت: برجام و رفتارهای غیرقابل اعتماد آمریکا، ملت ایران را به یک جبهه منسجم برای رویارویی با این کشور تبدیل کرده است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید خودکفا شویم، اظهار داشت: بحث حمایت از کالای ایرانی یک موضوع مهم است و دولت باید بدون تعارف وارد عمل شود و در زمینه حمایت از کالای ایرانی دست به اقدام بزند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از صادرات دام انتقاد کرد و گفت: یک ‌رانت چهار یا پنج نفره در ‌کشور وجود دارد که صادرات گوشت را در انحصار عده ای محدود قرار داده است.
وی همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود در رابطه با گازرسانی به روستاهای کرمانشاه گفت: مدیرعامل شرکت گاز استان در یک اقدام تعجب برانگیز گازرسانی به ۲۷۰ روستا را به یک پیمانکار داده بود، در حالی که گازرسانی به این روستاها باید حداقل توسط ۲۷ پیمانکار انجام شود.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به آغاز برداشت گندم افزود: از دولت می خواهیم که پول خرید گندم کشاورزان به موقع پرداخت کند.
مصری به تخریب برخی از منازل روستایی در بخش کوزران کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: باید نخاله های داخل روستاهای زلزله زده به محیط خارج از روستا منتقل شود تا به بازسازی منازل آسیب دیده سرعت بخشیده شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید :