او گفت: دشمنان ملت ایران به دلیل این خودباوری و توان مردم ما روز به روز دشمنی های خود را با ملت ایران افزایش می دهند و فشارهای خود را مضاعف کرده اند.
وی با تاکید بر اینکه ملت ایران باید فعل ما می توانیم را همواره مدنظر داشته باشند، گفت: حضرت امام (ره) همواره بر اینکه ما می توانیم تاکید و توجه ویژه ای در راستای رشد و پیشرفت ملت و کشور داشتند.
خطیب جمعه کرمانشاه اتکا به توان داخلی و مستقل بودن ملت ایران را مایه ناخشنودی استکبار دانست و اظهار کرد که دشمنان تمایلی برای مستقل بودن ملت ایران ندارند.
آیت الله علما با بیان اینکه ایران اسلامی اکنون به یکی از کشورهای قدرتمند منطقه در زمینه علم و فناوری تبدیل شده است، گفت: توان دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران توسط نیروهای جوان به دست آمده و دشمنان از این موضوع ناراحت و عصبانی هستند.
وی ادامه داد: دشمنان ما از هر تلاشی برای متوقف کردن راه پیشرفت ملت ایران استفاده می کنند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه ها بر عملیاتی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان بخشی از تکیه بر توان داخلی تاکید کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی راهکار مناسب برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.
آیت الله علما همچنین بر حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد و افزود: ملت ایران اکنون به جایگاهی رسیده اند که می توانند کالای با کیفیت تولید کنند و تمام مسئولان و مردم باید از کالاهای ساخت داخل حمایت نمایند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :