به گزارش کلهرنیوز  ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سلیم سلیمی” اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت به شیوه مشابه در سطح شهرستان، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران آگاهی پلیس گیلانغرب قرار گرفت.

وی افزود: سارق با شناسایی افراد مسن و اغلب بی سواد در محل های پر تردد و درب بانک ها با استفاده از یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکی رنگ نسبت به سوار نمودن آنها اقدام و در طول مسیر با جلب اعتماد مسافرین بصورت کاملا حرفه ای اقدام به سرقت وجه نقد و کارت های عابر بانک آنها می کرد.

سرهنگ سلیمی ادامه داد: با توجه به شناسایی خودرو توسط پلیس آگاهی و با اجرایی نمودن طرح مهار و مسدود نمودن راه های ارتباطی سطح شهرستان، خودرو مورد نظر شناسایی و توسط مامورین متوقف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب همچنین از معرفی متهم به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان از شهروندان خواست در مکان های شلوغ مانند مراکز خرید، زیارتگاه ها و مکان های تفریحی مراقب وجوه نقد، ‌ تلفن همراه و سایر اموال با ارزش داخل جیب یا کیف خود باشند.

کشف کالای قاچاق ۹۰۰ میلیون ریالی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف محموله ۹۰۰ میلیون ریالی لوازم آرایشی قاچاق توسط ماموران یگان امداد این شهرستان خبر دارد.

سرهنگ “حسین براری” اظهار داشت: به دنبال اطلاع ماموران مبنی بر توزیع لوازم آرایشی قاچاق در سطح شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار یگان امداد شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران یگان امداد با کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی توانستند محل دپو و انبار قاچاق را در یکی از محله های شهر کرمانشاه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و همکاری نمایندگان سازمان غذا و دارو و صنعت و معدن نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

سرهنگ براری ادامه داد : ماموران در بازرسی از انبار موفق به کشف ۷ هزار و ۵۸۹ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: بنا بر نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده به ۹۰۰ میلیون ریال می رسد.

وی همچنین با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، از معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم مناسب خبر داد.

سرهنگ براری در پایان با اشاره به پلمب انبار دپوی کالای قاچاق از اهتمام پلیس برای مبارزه با قاچاق در سال جاری خبر داد.

طرح ارتقاء امنیت عمومی در جوانرود اجرا شد

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود از اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی در این شهرستان و کشف مقداری لوازم غیرمجاز خبر داد.

سرهنگ “داریوش محمدی” اظهار داشت: به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر فعالیت شخصی در راستای توزیع تجهیزات و محصولات ضد فرهنگی، بررسی و پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی یادآور شد: پس از اطمینان از صحت موضوع و با هماهنگی مقام قضائی، گروهی از ماموران محل اختفای کالاهای ضدفرهنگی و غیر مجاز را شناسایی کردند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از محل موفق به کشف ۵۱ دستگاه شوکر برقی، ۷ قوطی افشانه، ۲ هزار و ۳۰۰ حبه قرص غیرمجاز و ۱۳۵ عدد لامپ ال ای دی قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی جوانرود اظهار کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم به دستگاه قضائی معرفی گردید.

وی برخورد قاطعانه با اخلال‌گران و مجرمان را از اولویت‌های پلیس جوانرود برشمرد و گفت: هدف پلیس برقراری امنیت و آرامش برای شهروندان است.

سرهنگ محمدی در پایان با قدردانی از همکاری مردم با پلیس، از استمرار طرح های ارتقای امنیت عمومی در سطح شهرستان جوانرود خبر داد.

مامورامانت دار هرسینی کیف گمشده را به صاحبش بازگرداند

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین گفت: مامور وظیفه شناس و امانت دار پلیس این شهرستان، کیف یکی از شهروندان هرسینی که حاوی مدارک و پول نقد بود را به صاحبش بازگرداند.

سرهنگ “همتعلی شکری” اظهار داشت: به تازگی یکی از شهروندان ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از مفقود شدن کیف خود که حاوی مقادیر زیادی اسناد و مدارک به همراه مبلغ ۲۰ میلیون ریال پول نقد در نمایشگاه ماه مبارک رمضان، خبر داد.

وی افزود: پس از گذشت مدت کوتاهی، افسر گشت کلانتری ۱۱ شهرستان به اسم گروهبان یکم “عباس الماسی” طی تماس با مرکز اعلام می دارد کیف مذکور را پیدا کرده است.

سرهنگ شکری خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با فرد صاحب کیف، وسایل و اموال مفقود شده به وی تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین، تاکید کرد: به زودی از این مامور وظیفه شناس و امانت دار به نحو شایسته ای تجلیل و قدردانی خواهد شد.

وی در پایان، گفت: کار شایسته و امانت داری این مامور انتظامی می تواند الگو سرمشقی برای همه کارکنان و پرسنل انتظامی باشد.

کشف ۱۸دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی توسط پلیس آگاهی کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۱۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی توسط کارآگاهان این پلیس در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا امیری” اظهار داشت: در طرح ۷۲ ساعته مبارزه با سرقت وسایل نقلیه سبک، ماموران پلیس آگاهی استان موفق به کشف ۱۱ دستگاه خودرو و ۷ دستگاه موتورسیکلت مسروقه شدند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح؛ ۵ سارق خودرو و یک سارق موتورسیکلت نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ امیری همچنین به شهروندان توصیه کرد در صورت خرید خودرو از افراد ناشناس، نسبت به تعویض قفل های درب و تعویض تجهیزات ایمنی ان اقدام کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در پایان از اهتمام ماموران برای مبارزه با سرقت و دستگیری سارقان خبر داد.

دستگیری ۲ سارق حرفه ای قطعات خودرو در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲ سارق حرفه ای قطعات خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حسین براری” اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان کرمانشاه، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با استفاده از شگردهای پلیسی توانستند ۲ سارق حرفه ای را که به صورت ماهرانه ای اقدام به سرقت قطعات خودرو می کردند، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: سارقان در بازجویی های اولیه به ۱۷ فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ براری در پایان از معرفی متهمین به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

کارکنان نیروی انتظامی با تمام وجود در خدمت مردم هستند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی با تمام وجود در خدمت مردم بوده و برای تامین امنیت و آسایش آن ها تلاش می کنند.

سردار “منوچهر امان اللهی ” در دیدار با جمعی از اهالی شهرک الهیه که در مسجد چهارمین شهید محراب برگزار شد، اظهار کرد: امنیت، پایه و اساس پیشرفت است و بدون شک این مهم جز با وجود این اصل اساسی تحقق نخواهد یافت.

وی تصریح کرد: در بعد مسائل اقتصادی، سرمایه گذار به شهر، استان و کشوری می رود که امنیت لازم پابرجا باشد و اینجاست که نقش پلیس و اهمیت امنیتی که برقرار کرده است، مشخص می شود.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: باید به این موضوع نیز دقت داشت که تنها بخشی از امنیت به حوزه نیروی انتظامی بازمی گردد و بخش عمده آن برعهده خود مردم است.

فرمانده انتظامی کرمانشاه در ادامه از وجود امنیتی مطلوب در سطح استان خبر داد و گفت: این امنیت در شرایطی برقرار شده که ما یک استان مرزی هستیم.

وی گفت: با این حال مرزداران غیور کرمانشاه به عنوان یک پشتوانه قوی برای پلیس عمل کرده و کمک حال ماموران در مبارزه با اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی بوده اند.

سردار امان اللهی تصریح کرد: جمع آوری معتادان متجاهر یکی از مطالبات همیشگی مردم مناطق مختلف از پلیس بوده است و ما در استان کرمانشاه این امادگی را داریم که همگی آن ها را ظرف مدت ۲۴ ساعت جمع آوری کنیم.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: ولی نکته ای که وجود دارد این است محدویت های موجود در زمینه مکان نگهداری معتادان، کار پلیس را مقداری با مشکل مواجه کرده است.

وی گفت: بدون شک اگر مسئولان استانی، اماکن مناسبی برای نگهداری معتادان ایجاد کنند، پلیس به راحتی و ظرف مدت ۲۴ ساعت همگی آن ها را از سطح شهر جمع اوری می کند.

پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم از دیگر برنامه های سردار امان اللهی در جمع نمازگزاران مسجد چهارمین شهید محراب بود.

در پایان این مراسم نیز جمعی از اهالی شهرک الهیه، از تلاش ها و خدمات نیروی انتظامی و اقدامات خوبی که در راستای تامین امنیت صورت گرفته، قدردانی کردند.

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :