به گزارش کلهرنیوز ، محمدحسین محبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در این خصوص به صورت جدی با یکی ۲ شرکت خاص هم پای میز مذاکره نشسته و توانستیم با آن ها به توافق خوبی هم برسیم اما هنوز خبری از حضور جدی آن ها برای تامین مبلغ مورد نیاز برای حضور در لیگ برتر نشده است.
محبی خاطرنشان ساخت: آنچه که فعلا می توان در خصوص آن اظهارنظر کرد نامشخص بودن حضور تیمی از کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر کشتی امسال است.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه افزود: مسابقات لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور پس از مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و احتمالا در یکی از ماه های شهریور یا مهر برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه امروز کشتی کرمانشاه به دوران اوج گذشته خود نزدیک شده و در همه مسابقات جزو اصلی ترین مدعیان به شمار می رود، گفت: داشتن کشتی گیران جسور و آماده که سه نفر آن ها در تیم ملی حضور دارند دلیل این مدعاست.
محبی ادامه داد: با داشتن کشتی گیران بومی و جذب یکی ۲ کشتی گیر دیگر در صورت شرکت در رقابت های لیگ برتر به طور قطع یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهیم بود.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه افزود: بازگشت شور و نشاط به سالن های ورزشی و پیشرفت ورزش استان از مهمترین نتایجی است که حضور کشتی کرمانشاه در لیگ برتر به همراه خواهد داشت.
وی گفت: کسب میزبانی جام جهان پهلوان تختی در سال جاری نیز اقدامی دیگر است که به توسعه و رشد ورزش کرمانشاه کمک زیادی می کند.
در مسابقات لیگ برتر کشتی سال گذشته، تیم‌ بیمه رازی با شکست ۵ بر ۳ ایزی پایپ کاشان عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرد.
بیش از هشت هزار کشتی گیر کرمانشاهی در رده های سنی مختلف هم اکنون زیرنظر هیات مشغول فعالیت هستند.

 

 

کلیدواژه ها : ,,

این خبر را به اشتراک بگذارید :