به گزارش کلهرنیوز ؛ سیویلیکا یا مرجع دانش به عنوان یکی از حامیان برگزاری این همایش، یک پایگاه اینترنتی خصوصی است که به نمایه ‌سازی و نشر مجموعه مقالات همایش و کنفرانس‌های داخل کشور ایران می‌پردازد.
این پایگاه توسط تعدادی از دانشگاه‌ها و کنگره‌های ایران به عنوان مرجع پایگاه تخصصی معرفی می‌شود.
رئیس دانشکده علوم اجتماعی و دبیر اجرایی همایش با اشاره به برگزاری همایش کرمانشاه و زندگی شهری در مهرماه سال ۹۶ گفت: همایش توسعه پایدار نیز در راستای همایش کرمانشاه و حیات شهری است با این توضیح که در این همایش، محورهای مطالعات اقتصادی، مباحث نهادی – سازمانی و محیط زیست بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.
دکتر فرهاد دانش نیا افزود: با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می شود از این رو تمام مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد.
او از علاقه مندان خواست با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه کرده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایند.
او بررسی چالش­های توسعه پایدار استان کرمانشاه در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، مدیریتی و زیست محیطی، مطالعه و بررسی اسناد بالادستی توسعه استان و تبیین ظرفیت های تولید و خدمات را از اهداف این همایش ذکر کرد.
تجارت و توسعه پایدار استان، تحلیل اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه و تبیین چالش­ها، فرصت ها و ترسیم چشم­اندازهای محتمل و ممکن توسعه پایدار استان از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
وی همچنین محورهای این همایش را ظرفیت­ها و قابلیت­های توسعه، آمایش و برنامه­های راهبردی توسعه، اشتغال پایدار و مولد، تجارت خارجی و توسعه محیط زیست استان، مشکلات و راهکارها عنوان کرد.
وی اظهار کرد: آسیب­های اجتماعی و راهکارها، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و توسعه پایدار و تحلیل وضعیت ساختار مدیریت و منابع انسانی از دیگر محورهای این همایش است.
دانشگاه رازی همچنین همایش کرمانشاه و زندگی شهری را در مهر ماه سال ۹۶ برگزار کرد.
دانشگاه رازی در بهمن ماه سال ۱۳۵۱ در شهر کرمانشاه با عنوان دانشکده علوم توسط شادروان دکتر عبدالعلی گویا شروع به فعالیت کرد. این مرکز در سال ۱۳۵۳به دانشگاه رازی تغییر نام یافت.
این دانشگاه اکنون دارای ۹ دانشکده و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی است و با بهره گیری از دانش و تخصص ۱۰ استاد، ۴۹ دانشیار، ۲۵۰ استادیار، ۴۶ مربی، و در مجموع ۳۵۵ عضو هیات علمی در ۳۹ گروه آموزشی و حدود ۱۲ هزار دانشجو در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به فعالیت خود ادامه می دهد./ایرنا

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :