به گزارش کلهرنیوز  و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین براری از دستگیری ۲ عربده‌کش سابقه‌دار در حین قمه‌کشی و قدرت‌نمایی خبر داد و اظهار داشت: به دنبال تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد عربده ‌شی و قدرت‌نمایی با شمشیر در یکی از محله‌های حاشیه‌ای شهر، ماموران به منظور رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که ۲ نفر از ارازل و اوباش سابقه دار با استفاده از شمشیر اقدام به قدرت‌نمایی نموده و تعدادی از خودروهای پارک شده و شیشه‌های تعدادی از منزل شهروندان را تخریب کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: متهمین پس از مشاهده پلیس برای فرار از دست قانون با شمشیر به سمت ماموران حمله‌ور شدند اما در مقابل اقتدار عوامل انتظامی راه به جایی نبردند.

وی گفت: متهمین با حضور بموقع و مقتدرانه پلیس دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند، از تمام توان اطلاعاتی و عملیاتی خود به منظور برخورد با هنجار شکنان استفاده خواهیم کرد.

دستگیری باند حفاری غیر مجاز در سنقروکلیایی

سرهنگ غضبان احمدی فرد، فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی از انهدام یک باند حفاری غیر مجاز در یکی از روستاهای شهرستان خبر داد و اظهار داشت:ماموران پاسگاه انتظامی در حال گشت زنی در یکی از روستاهای شهرستان به یک دستگاه خودرو پژو پارس که ۴ نفر سرنشین داشت مظنون شدند.

وی افزود: در بازرسی از داخل خودرو یک دستگاه گنج یاب و یک سری وسائل حفاری مانند بیل و کلنگ کشف کردند و  هر ۴ متهم دستگیر و به همراه خودرو به پایگاه پلیس انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی همچنین از معرفی متهمین به دستگاه قضائی جهت صدور حکم مناسب خبر داد.

وی در پایان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انجام ۲ تخلف همزمان باعث توقیف خودرو می شود

سرهنگ محمد حیدری، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه اظهار داشت: در طول سفر اگر راننده ای مرتکب ۲ تخلف همزمان شود خودروی او به مدت ۷۲ ساعت توقیف خواهد شد.

وی افزود: سرعت، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ ، تخلفاتی هستند که خط قرمز پلیس به حساب می آیند که هر راننده ای در طول مسیر مرکتب ۲ مورد از ان ها شود خودروی او به مدت ۷۲ ساعت توقیف خواهد شد.

سرهنگ حیدری همچنین از آماده‌باش ماموران پلیس راه با توجه به افزایش حجم سفرها در فصل تابستان خبر داد و گفت: ماموران در قالب گشت های محسوس و نامحسوس برای افزایش ایمنی جاده ها و ارائه خدمات بهتر به مردم به صورت شبانه روزی حضور دارند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از رانندگانی که قصد سفر دارند خواست که قبل از حرکت از طریق سامانه ۱۲۰۲۰۲۰ نسبت به استعلام خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه خود مطلع شوند.

وی یادآور شد: خودروی رانندگانی که ۳۰ درصد نمره منفی در گواهینامه و بیش از ۱۰ میلیون ریال جریمه در سوابق آنان ثبت شده باشد از سوی پلیس راه توقیف می شود.

سرهنگ حیدری همچنین از رانندگان خواست تا ضمن رعایت فاصله طولی از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی خودداری کرده و در صورت خستگی در جای امنی توقف و به مقدار کافی استراحت کنند.

بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در استان کشف شد

سردارمنوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: پلیس شهرستان‌های روانسر و کنگاور در ۲ عملیات جداگانه موفق به کشف محموله‌های قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شدند.

وی افزود: در عملیات اول، ماموران انتظامی شهرستان روانسر در حال گشت زنی به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و دستور توقیف آن را صادر کردند.

سردار امان‌اللهی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو مقدار یک هزار و ۱۵۰ کیلوگرم چای که فاقد هرگونه مدارک قانونی، بارنامه و فاکتور بود کشف کردند.

وی گفت: در بررسی بعمل آمده مشخص شد راننده خودرو قصد انتقال بسته های چای قاچاق به استان های همجوار را داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق به ۸۰۰ میلیون ریال می رسد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه توقیف اموال قاچاق و انتقال خودرو به پارکینگ، راننده آن نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم مناسب تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری یکی از عوامل تیراندازی در کرمانشاه

سرهنگ حسین براری، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یکی از عوامل تیراندازی در یکی از شهرک های مرکز استان با تلاش ماموران پلیس شهرستان خبر داد و  اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیر اندازی به سمت اماکن خصوصی در یکی از شهرک های کرمانشاه بلافاصله ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور پلیس در محل شخصی با مراجعه به ماموران عنوان کرد که راننده خودرو پراید است و دقایقی قبل راننده یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به همراه ۳ نفر سرنشین با استفاده از اسلحه شکاری ضمن تیراندازی باعث تخریب خودرو وی شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه عوامل تیراندازی قبل از رسیدن ماموران از محل متواری شده بودند، یادآور شد: با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری عوامل تیرانداز در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ براری گفت: ماموران با استفاده از منابع خبری توانستند محل اختفای یک نفر از عوامل تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند، ضمن اینکه از وی یک عدد شوکر و یک تیغه اسلحه سرد نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شده است، گفت: تلاش جهت دستگیری دیگر عوامل تیراندازی ادامه دارد.
وی در پایان از مردم خواست که در صورت اطلاع از حمل و نگهداری سلاح توسط افراد، موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند./مرصاد

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :