کلهر نیوز: لطفا خودتان رابرای خوانندگان ما معرفی کنید؟

بسم الله الرحمن الرحیم

محمد جواد خالدی پور متولد ۷۱  از استان‌کرمانشاه ، شهرستان اسلام‌ابادغرب‌ که دارای مدرک کارشناسی عمران می باشم.

کلهرنیوز: از چه سالی به این ورزش علاقه مند شدید و چه شد که کاراته رو انتخاب کردید؟

از سال ۸۳ با توجه به علاقه وافری که به ورزش های رزمی داشتم و با توجه به تحقیق و علاقه ای که به کاراته داشتم ورزش  کاراته رو زیر نظر شیهان مهدی زرگوش شروع به فعالیت نمودم.

کلهرنیوز: چه سبکی از این رشته را به طور حرفه ای دنبال میکنید؟

بنده از روزی که کاراته شروع کردم سبک کیوکوشین را انتخاب کردم و الان هم سبک کیوکوشین رو به صورت حرفه ای دنبال میکنم.

کلهرنیوز: تاحالا چه مقام های  کسب کرده اید؟

بنده بالغ بر۵۲مقام  استانی وکشوری و بین المللی کسب نموده ام و اخیرا هم در مسابقات جهانی آذربایجان مدال برنز رو کسب کردم.

کلهرنیوز: مسابقات جهانی اذربایجان رو چگونه دیدی و چه تجربه ای بدست اوردید؟

مسابقات جهانی اذربایجان بسیار رضایت بخش بود برنامه های تدوین شده به صورت منظم و سازماندهی شده با کیفیت عالی اجراشد.تجربه ای که واقعا بدست آمد این است که برای موفق شدن   توکل به خداوند منان و تلاش بی وقفه و مستمر و اراده ای عظیم لازم‌است.

کلهر نیوز: برای اینکه به اینجا برسی چه کسانی حمایتت کردند؟

پشتیبانی خانواده در وهله اول و تشویق و تعلیم  مربی دلسوز شیهان ایرج نژاد قنبر که از مربیان برتر کشوری میباشند  و مربی تیم‌ اعزامی شیهان یاسر صادقی که در انتخاب اینجانب در مسابقات قهرمانی نقش برجسته ای  را ایفانموده اند وراهنمایی دوست عزیز و گرانقدرم اقای حمیدرضا سلیمانی که خود دارای مقام های متعدد اسیایی می باشد و اولین کاتاروی ایرانی است که در ورزش های غیر کنترلی کاراته  مقام‌اسیایی کسب نموده ان از همه نامبردگان فوق بسیار تشکر و قدردانی مینمایم.

کلهرنیوز: از نظر شما یک ورزشکار موفق چه کسی هست؟

ورزشکاری که روحیه قهرمانی به دور از غرور و تکبر داشته باشد.خصوصا کاراته که با تواضع شروع میشود و با تواضع خاتمه پیدا میکند.

کلهرنیوز: نظرتون در مورد اخلاق ورزشی؟

اخلاق در ورزش خلاصه میشود و یک‌ورزش کار در وهله اول باید اخلاق داشته باشد.

کلهرنیوز: کمک ها و حمایت های هیات کاراته شهرستان و استان از شما و سایر ورزشکاران؟

با توجه به اینکه ورزش‌کاراته یکی از ورزش های مهم رزمی می باشد .ما انتظارات بیشتری از مسئولین داشته و داریم  .ورزش کاراته با توجه به المپیکی شدن آن نیازمند توجه ویژه  در استان را می طلبد.

کلهرنیوز: اما حرف اخر؟

خداوند راشاکرم که به من سلامتی داده و توانستم برای کشورم و شهرم افتخار کسب کنم و از بین ۲۱ کشور جهان پرچم کشور عزیزم را  برافراشته کنم.

از مسئولین استان و شهرم‌می خواهم بیشتر به این رشته ورزشی توجه کنن و انتظار دارم همانطوری که مسئولین استان های دیگر از هم‌تیمی هایم استقبال باشکوهی به عمل اوردند و طی مراسم خاصی هنگام ورود به استان و شهرهایشان از انها تجلیل کردند از این به بعد قهرمانان استانم را هنگام ورود به استان تنها نگذارند.

از خانواده و مربی محترم و تمامی دوستانم که من را حمایت کردند بسیار سپاسگزارم.از هیات محترم‌کاراته حاج ناصر محمد صالحی و اقای کامران علی بیگی و شیهان اشنا و رییس محترم تربیت بدنی جناب اقای علیکرمی و جناب اقای فتاحیان مسئول هیات کاراته شهرستان که بعد از یک‌هفته مراسم تحلیل بنده را به عمل اوردند بسیار سپاسگزارم.

همچنین جادارد که از پایگاه خبری – تحلیلی کلهر نیوز و شخص مدیرمسوول این پایگاه خبری تشکر ویژه کنم که انجام این مصاحبه را فراهم آوردند.انشالله که بتوانیم با کمک مسوولین و عزیزانی که میتوانند ورزشکاران بخصوص کاراته کاران را حمایت کنند ،هر روز بیشتر از گذشته شاهد درخشش ورزشکاران استانم در مسابقات  آسیایی و جهانی باشم.

با تشکر از آقای محمدجواد خالدی پور که وقتشون را در اختیار پایگاه خبری – تحلیلی کلهر نیوز گذاشتند .به امید موفقیت و کسب افتخارات بیشترشماو همه ورزشکاران استان کرمانشاه 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :