به گزارش کلهرنیوز  ، حشمت الله فلاحت پیشه امروز پنج شنبه در شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمانشاه که در بیت امام جمعه برگزار شد اظهار داشت: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی یک مقطع حساس است و برای اولین بار دشمنان مناسبتی و هدفمند علیه انقلاب وارد عمل شده اند.

وی افزود: وزیر امور خارجه آمریکا در سخنانش به طور آشکار برنامه های سازمان منافقین را جهت می بخشد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز دشمن زیر پرده و در لفافه سخن نمی گوید بلکه دشمنی آشکار خود را با نظام ایران اعلام کرده است که این جای خوشحالی دارد و باید ما هم به طور شفاف در مقابل آنها بایستیم.

وی ادامه داد: اینکه دشمن بارها اعلام کرده که نمی گذاریم جشن ۴۰ سالگی انقلاب را برگزار کنند نشان از ترس آنها از اقتدار ایران است.

فلاحت پیشه افزود: در طول این ۴۰ سال ما مدیون خون کسانی هستیم که برای انقلاب ریخته شد و دیگر در بین ما نیستند لذا باید تا رساندن این انقلاب به دست صاحب اصلیش ما نیز از آن حراست کنیم.

وی مهم ترین اقدام را در این شرایط ایجاد اعتماد بین مردم جامعه دانست و گفت: متاسفانه ما به وعده هایمان عمل نکردیم، گفتیم مبارزه با فساد ولی انجام ندادیم، گفتیم مدیریت صحیح ولی هیچ مدیریتی نداشتیم و تا الان وقت کشی کردیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما نباید در این موقعیت دنبال مقصر بگردیم بلکه باید با هم متحد شویم و به مردم خدمت کنیم و از افتخارات گذشته و امید به آینده با مردم حرف بزنیم.

وی اشاره ای به بسته شدن مرزهای تجاری استان کرمانشاه کرد و افزود: اینکه از ۶ مرز در استان ۴ مرز بسته است بی تفاوتی مسئولین را نسبت به معیشت مردم استان می رساند.

فلاحت پیشه تصریح کرد: ما باید واقعیت ها را در تریبون ها به مردم بگوییم، بگوییم که دولت ما در مذاکره چیزی کم نگذاشت، تعدیل و تاخیر در برنامه هسته ای را پذیرفتیم، نظارت مدام بر mptرا پذیرفتیم که به دنیا بگوییم ما دروغگو نیستیم و کسی که در این میان دروغ گفت ترامپ بود.

وی همچنین گفت: جمهوری اسلامی ایران تا کنون مورد هجوم ۴۰ نوع اقدام خصمانه قرار گرفته است که در مقابل آنها مقاومت کرد و در چنین شرایط سختی توانست دستاوردهای خود را جزو ۲۰ اقتصاد برتر دنیا قرار دهد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: کسانی که در کشور چپی یا راستی حرکت کردند زمین خوردند برای اینکه جایی که دشمن مشترک است خط کش معنا ندارد.

وی افزود: نقدها و ضعف های دولت را باید مانند زخم پدر تیمار کرد نه اینکه بر آن نمک پاشید.

نماینده مردم دالاهو و اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در این مسیر پر سنگلاخ دشمن چهره واقعی خود را بزک کرده و حرف های قشنگیی زند نباید بگذاریم حرف های خود را به کرسی بنشاند و مردم را به طرف خود جذب کند./مرصاد

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :