به گزارش کلهرنیوز ،  با ابلاغ فرماندار و رئیس شورای سیاستگذاری تئاتر مرصاد فرهاد تاب زر به عنوان مشاور اجرایی رئیس شورای سیاستگذاری تئاتر مرصاد منصوب شد.

 کریمی فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب و رئیس شورای سیاستگذاری تئاتر مرصاد طی ابلاغی فرهاد تاب زر مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب را به عنوان مشاور اجرایی شورای سیاستگذاری دهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد منصوب نمود.

متن ابلاغ به این شرح است

 جناب آقای مهندس تاب زر

مدیرعامل محترم منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب

سلام علیکم

مرصاد تبلور عشق و ایثار و شهادت و از خودگذشتگی مردمان سرزمین پهلوان خیز  و دلیرمرد ایران اسلامی بوده و مردم سرافراز و شهادت طلب اسلام آباد غرب درخشان ترین لحظه های تاریخ دفاع مقدس را به نام خود رقم زدند. بدون شک ٥ مرداد روزی سترگ و بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که شایسته است در همه ابعاد به آن توجه شود که برگزاری جشنواره ها و برنامه های متعدد فرهنگی هنری اقدام شایسته برای حفظ این ارزشها می باشد.

با عنایت به برگزاری دهمین جشنواره تئاتر مرصاد و اهمیت این رویداد ملی و همچنین با عنایت به برگزاری شایسته و مناسب آن جنابعالی که دارای حسن تجربه و علاقمند به حوزه فرهنگ و هنر می باشید به عنوان مشاور اجرایی شورای سیاستگذاری تئاتر مرصاد منصوب می نمایم. امید است با عنایت الهی و توسل به شهدای بزرگ هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای شهر شهیدان مرصاد زمینه هر چه باشکوه تر برگزاری این جشنواره را فراهم نمایئد.

افشین کریمی

فرماندار اسلام آباد غرب

و رئیس شورای سیاستگذاری تئاتر مرصاد

/اسلام آباد خبر

این خبر را به اشتراک بگذارید :