به گزارش کلهرنیوز ، ابراهیم مرادی در خصوص آخرین وضعیت پروسه انتخاب شهردار کرمانشاه اظهار داشت: روند انتخاب شهردار در حال نظم گرفتن است و یک نگاه حرفه‌ای به این موضوع در حال شکل‌گیری است.

وی با اشاره به گذشت یکسال از عمر دوره پنجم شورای شهر افزود: این یک دوران طلایی برای شورای شهر محسوب می‌شود که با تمام پستی و بلندی‌ها به پایان رسید و در این برهه کنونی حساسیت کار شورای شهر به اوج خود رسیده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه شرایط بحرانی شهر بدون شهردار را یادآور شد و بیان داشت: معتقدم که تمام ادارات در جایگاه خود باید یک کمیته بحران تشکیل دهند از کمیته بحران آب، برق و… گرفته تا حتی کمیته بحران مدیریت که در اینگونه مواقع بتواند امور را زودتر سروسامان دهد.

مرادی با بیان اینکه این دوره از دوره‌های حساس و سرنوشت‌ساز برای کرمانشاه است، گفت: اگر حرفه‌ای با این موضوع برخورد نکنیم به نظر من در تاریخ کرمانشاه نام خوبی از ما به جا نخواهند ماند.

وی ادامه داد: در این برهه زمانی و شرایط و وضعیت بحرانی شهر تمام مدیران شهرداری و در راس آنها شورای شهر باید بسیج شوند و اگر تا حالا موضوع را جدی نگرفتند باید بیشتر به آن بپردازند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه در مورد برخی اظهارات که بیان می‌شود سرپرست به خوبی امورات شهر را می‌چرخاند و نیازی برای تسریع در انتخاب شهردار نیست نیز گفت: سرپرست حیطه اختیارات شهردار را ندارد و بدنه شهرداری منتظر یک مدیر هستند.

مرادی با اشاره به مدت قانونی سه ماهه انتخاب شهردار بیان داشت: این سیر قانونی با تنوع کاندیداها و بحث و گفتگو باید طی شود که می ‌واند تا سه ماه طول بکشد و اگر تخصصی‌تر بخواهیم بررسی کنیم تا سه ماه دیگر با توجه به شرایط خاص می‌توانیم این مدت را تمدید کنیم.

وی با تصریح اینکه ما به دنبال وقت‌کشی نیستیم، افزود: اعضای شورا خارج از جلسات هم در این خصوص بحث و گفتگو می‌کنند و همه می‌خواهیم به یک اجماع برسیم تا کسی که بالاترین شناخت را از شهرداری دارد انتخاب شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: برای انتخاب شهردار به‌دنبال گزینه‌ای هستیم که کمترین تنش، بیشترین کارایی و بالاترین شناخت را داشته باشد و اسامی مطرح شده هم با بدنه شهرداری آشنا هستند./مرصاد

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :