به گزارش کلهرنیوز ، با حضور مسئولین شهرستان مراسم تجلیل از سارا شیربیگی خانم گل فوتسال آسیا در مجتمع فرهنگی غدیر اسلام آبادغرب برگزار شد.

سارا شیربیگی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان در این مراسم عنوان کرد: زمان دریافت جام در مسابقات بهترین و بالاترین لحظه و لذت برای من خوشحال کردن و افتخار آفرینی برای مردم دیارم بود .

افشین کریمی فرماندار اسلام آباد غرب ضمن عرض تبریک و قدردانی از این بانوی ملی پوش گفت:  ما امروزه شاهدیم جامعه زنان ما در حال افتخار آفرینی هستند و در برخی موقعیت ها از آقایان هم سبقت گرفته اند و بانوان برای نشان دادن توانایی خود بیشتر ازآقایان فعالیت دارند.

وی به حوزه های مختلف افتخار آفرینی فرزندان اسلام آباد غرب اشاره و گفت : در حوزه زنان گام های بزرگی برداشته شده اما متاسفانه به خوبی پوشش داده نشده است و در سطح کشور ناشناخته است  ورزش بانوان در شرایط جامعه امروز بایستی مورد اهمیت بسیار قرار گیرد.

کریمی از فرصت های اندک شاد بودن گفت و افزود ؛ ساعاتی را اختصاص به ورزش دهیم و ورزش کردن خانم ها را بسط و گسترش داد ه و همه ما برای اهمیت دادن به ورزش بانوان باید اقدام و حمایت های لازم را داشته باشیم./اسلام آباد خبر

این خبر را به اشتراک بگذارید :