به گزارش کلهرنیوز از اسلام آبادخبر جمعی از مسئولین شهرستان از پشت صحنه فیلم سینمایی ماجرای نیمروز۲ در روستای کسان ترازگ از توابع اسلام آبادغرب بازدید بعمل آوردند.

کار فیلمبرداری از صحنه های فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز ۲» با کارگردانی محمدحسین مهدویان و بازیگری جواد عزتی، بهنوش طباطبایی، محسن کیایی و هادی حجازی فر در شهرک سینمایی تهران و شهر هشتگرد از مرداد ماه امسال کلید خورده و تصاویر حمله نظامی و ستون کشی زرهی منافقین به سمت تنگه مرصاد بخاطر بکر بودن منطقه و شباهت جغرافیایی به  تنگه مرصاد در سال ۶۷ در روستای کسان ترازگ گرفته می شود.

مسعود زمانی مدیر تولید و کامران حجازی مجری طرح فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز ۲» ضمن خوشامدگویی به مسئولین شهرستان از حمایت های مدیران شهرستان به ویژه ناحیه مقاومت و بسیجیان شهرستان تشکر نموده و توضیحاتی در خصوص چگونگی به تصویر کشیدن جنایات منافقین در شهر اسلام آبادغرب را ارائه نمودند.

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان از کلیه عوامل فیلم تقدیر و تشکر نمود و اظهار کرد: منافقین در شهر اسلام آبادغرب جنایات فجیعی مرتکب شدند که باید به هم جنایات آنها و هم مظلومیت مردم شهرستان در عملیات مرصاد به تصویر کشیده شود.

حاج آقا مهری ضمن تقدیر از عوامل فیلم نیمروز ۲ گفتند: دستگاههای مسئول به طور جدی پیگیر افزایش آثار ادبی و هنری دفاع مقدس شوند، با این کار نقشه جامع استکبار بر هم می خورد.

در حاشیه این دیدار امام جمعه شهرستان در راستای رفع برخی مشکلات عوامل این فیلم با تنی چند از مسئولین شهرستان هماهنگی لازم را بعمل آورد و همچنین امام جمعه شهر شهیدان مرصاد با حضور در بین مردم روستای کسان ترازگ از نزدیک پیگیر مسائل و مشکلات آنها شد.

نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب با در اختیار گذاشتن تجهیزات و نیروی مورد نیاز و همچنین سپاه حضرت نبی اکرم در استان کرمانشاه در ساخت این فیلم سینمایی با در اختیار گذاشتن برخی تجهیزات و ادوات حمایت لازم را به عمل آورده است.

مردم شهید پرور شهرستان اسلام آبادغرب ۱۲۸۰ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :