به گزارش کلهرنیوز ، فرهاددژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایى گفت: وزیر امور اقتصاد و دارایى گفت: مراسم معارفه مقارن شده با شب ١٣آبان که این دو معنى مى دهد، یک سختى کار و راه و دوم ایثار و گذشتگى.

وزیر اقتصاد افزود: باید به داشته هاى وزارت اقتصاد و دارایى ببالیم که یکى از این موارد آقاى اکرمى است. سرمایه گران قدرى در این وزارتخانه نهفته است و همت و توانایى این وزارت خانه مى تواند توقعات دولت را برطرف کند. من به تشکیل هسته هاى اندیشه ورزى تاکید دارم تا ظرفیت هاى وزارت اقتصاد را براى ایجاد سیاست هاى مناسب به کار گیرد.

وی گفت: معتقدم بخش خصوصی یار دوازدهم نیست بلکه همراه اصلى است. بخش خصوصى و دارندگان کارت طلایى باید آن قدر قدرت داشته باشند که پشت در وزارت دارایى ننشینند. اهرم کردن دارایى هاى دولت یکى از اقداماتى است که باید انجام داد.

دژپسند در ادامه افزود: ٧هزار میلیارد تومان دارایى ثبت شده براى دولت داریم و در شرایط فعلى حداقل ٢٠درصد آن را باید به عنوان اهرم دولت به کار گیریم. به زودى یک بانک و دو شرکت دولتى به بخش خصوصى واگذار خواهد شد.سرمایه گذاران با موانع نمى توانند به مقصد برسند و ما باید این موانع را از بین ببریم./اقتصادآنلاین

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :