به گزارش کلهرنیوز به نقل از ایرنا، این ‌راهپیمایی با حضور گسترده دانش آموزان، دانشجویان ، مدیران ، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم کرمانشاه از چهار راه مدرس تا مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.
در این راهپیمایی مردم یک صدا شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ‌ بر ال سعود» را سر دادند.
حاضران در مراسم همچنین با سر دادن شعارهای «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست و الله اکبر خامنه ای رهبر» بار دیگر ولایتمداری خود را به اثبات رساندند.
عشایر کرمانشاه نیز با لباس های محلی و با در دست داشتن پلاکادرهایی حاوی شعار مرگ بر آمریکا در این راهپیمایی به صورت گسترده حضور پیدا کرده بودند.
کارکنان ادارات مختلف و شرکت های تولیدی استان نیز در قالب دسته های بزرگ در کنار مردم و دانش آموزان حضور داشتند و به راهپیمایی می پرداختند.
استاندار کرمانشاه در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم ولایت مدار استان کرمانشاه در راهپیمایی مقابله با استکبار جهانی گفت: امسال در روز مبارزه با استکبار جهانی با توجه به تهدیدهای آمریکا همه به صورت یکپارچه به میدان آمدند.
هوشنگ بازوند عنوان کرد: حضور پرشور مردم در مراسم ۱۳ آبان امسال نماد انسجام ملی و مبارزه همه جانبه ملت ایران در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی است.
وی راهپیمایی امروز را نماد مقابله یکپارچه ملت بزرگ ایران در مقابل تحریم های دشمنان دانست و گفت: مردم ایران بیش از ۴۰ سال است که در مقابل تحریم های امریکا ایستادگی می کنند و کماکان راه خود به سمت پیشرفت را ادامه می دهند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه نیز در این مراسم در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی در این روز نشان دادند که آنقدر با بصیرت هستند که هیچ اعتنایی به تهدیدهای آمریکا و استکبار جهانی ندارند.
آیت الله مصطفی علما افزود: مردم در این روز با حضور جدی خود نشان دادند که با تمام اقتدار در مقابل تهدیدهای دشمنان ایستادگی می کنند و در کنار یکدیگر قرار دارند.
محمدرضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه نیز در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار ایرنا گفت: حضور گسترده مردم ایران اسلامی در این راهپیمایی نماد شکست آمریکا و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا سخنران این مراسم بود.

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :