به گزارش کلهرنیوز ، پایگاه خبری پلیس روز سه شنبه به نقل از سردار «منوچهر امان اللهی» اعلام کرد: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با اراذل و مخلان نظم و امنیت عمومی همواره در دستور کار مجموعه انتظامی استان بوده است.
وی ادامه داد: به تازگی نیز طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش و افرادی که دست به اقدام های شرورانه متعددی زدند توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی برگزار و طی آن ۳۰ تن از افراد شرور و سابقه دار دستگیر شدند.
سردار امان اللهی تصریح کرد: این افراد علاوه بر اینکه سوابق متعدد شرارت را در کارنامه خود دارند، دارای شاکی خصوصی نیز هستند و به طور قطع توسط دستگاه قضائی برابر قانون با آن ها برخورد می شود.
فرمانده انتظامی کرمانشاه یادآوری شد: از این افراد سه قبضه سلاح گرم و مقادیر قابل توجهی سلاح سرد و دیگر وسایل غیرمجاز کشف شده است.
وی همچنین به آن دسته از افرادی که به قصد قدرتنمایی اقدام به ایجاد رعب و وحشت می کنند هشدار داد که دست از اعمال مجرمانه خود بردارند در غیر این صورت در چنگال قانون گرفتار و بدون هیچ گذشتی با آن ها برخورد می شود.
سردار امان اللهی در پایان از شهروندان نیز خواست در صورت مواجه شدن با اراذل و اوباش حتما موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا نسبت به دستگیری آن ها اقدام شود.

اجرای ماهانه یک طرح مبارزه با اراذل و اوباش 
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس گفت: به طور میانگین ماهانه یک طرح مبارزه با اراذل و اوباش در سطح استان و شهر کرمانشاه برگزار می شود.
سرهنگ «محمد رستمی» افزود: در هر طرح به طور میانگین حدود ۱۵ تا ۲۰ نفر از اراذل و اوباش که اعمال مجرمانه مختلفی را انجام داده اند، دستگیر و تحویل مراجع قضائی می شوند.
وی در پایان از جدیت پلیس در برخورد با چنین افرادی خبر داد و گفت: اجازه نخواهیم داد عده ای معدود برای قدرت نمایی خود امنیت شهر و جامعه را زیر سوال ببرند.

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :