به گزارش کلهرنیوز  مهرداد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: تخریب‌های گزارش شده به صورت عمده در چهار روستای قصرشیرین و هشت روستا در گیلان‌غرب است و اکنون تیم‌های کارشناسی در حال رصد منطقه هستند.

وی با بیان اینکه چهار باب مغازه در سرپل‌ذهاب تخریب شده‌ است عنوان کرد:  برآورد شده که حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده است که بیشتر تعمیری هستند.

سالاری گفت: تاکنون تعداد مصدومان به ۷۲۹ نفر رسیده که ۳۷ نفر به مرکز استان اعزام شده است که به طور عمده مداوا شده‌اند و به مراکز خود بازگشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در ۹ مجتمع روستایی شامل ۱۴۶ روستا کدورت آب وجود داشت که مشکل آن‌ها برطرف شده است عنوان کرد: اکنون دو مجتمع با ۳۶ روستا دارای این مشکل هستند که با تانکر آبرسانی می‌شوند.

سالاری با بیان اینکه آب شهر گیلان‌غرب و کرندغرب هنوز دارای مشکل کدورت است اما وضعیت آن بهتر شده است افزود: اکنون از منابع شهر استفاده می‌شود و در صورت لزوم آبرسانی سیار انجام می‌شود.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه بیان کرد: روند اصلاح منابع آب زیرزمینی و کاهش کدورت بسیار خوب بوده است و پیش‌بینی می‌شود تا صبح فردا مشکل به صورت کامل برطرف شود.

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :