به گزارش کلهرنیوز ، بر اساس گزارش میدانی خبرنگار اقتصاد آنلاین امروز نرخ دلار در صرافی‌های بانکی و بیشتر صرافی‌های غیر بانکی با نرخ ۱۱هزار تومان خداحافظی کرد و وارد کانال ۱۰هزار تومان شد.

بر این اساس، امروز هر دلار آمریکا با نرخ ۱۰هزار و ۹۰۰ تومان برای  فروش و ۱۰هزار و  ۸۰۰تومان براى خرید در تابلوى بیشتر صرافى ها نمایان شده است؛ اما برخى صرافى‌ها همچنان در نرخ ۱۱هزار تومان توقف کرده‌اند و دلار را با قیمت ۱۱ تا ۱۱هزار و ۲۰۰تومان معامله می‌کنند.

امروز، در صرافی‌های بانکی و غیر بانکی فاصله دو نرخ به حدود ۳۰۰تومان رسید؛ بنابراین بر اساس تابلوی صرافی بانک ملی، دلار با نرخ  ۱۰هزار و ۷۰۰ تومان برای خرید و ۱۰هزار و ۷۵۰ تومان برای فروش قیمت خورده است.

همچنین یورو در صرافی‌های غیر بانکی برای خرید بین ۱۲هزار و ۴۵۰ تا ۱۳هزار و ۳۰۰  و برای فروش از ۱۲هزار و ۵۸۰ تا ۱۳هزار و ۴۵۰تومان در نوسان است.

این  ارز در صرافی بانکی با نرخ ۱۲هزار و ۱۰۰برای خرید و ۱۲هزار و ۱۷۰تومان برای فروش روشن شده است.

امتناع دلالان از خرید ارز

اما در طرف دیگر بازار یعنى در بین دلالان نیز دلار کانال ۱۱هزار تومان را شکسته و با قیمت ۱۰هزار و ۵۰۰ تا ۱۰هزار و ۸۰۰ برای خرید ۱۱هزار تا ۱۱هزار و ۲۰۰تومان عرضه می‌شود.

نکته دیگر در این بازار، چهره هراسان دلالان از ریزش نرخ و افزایش تب و تاب آن‌ها براى فروش و ترغیب مردم به خرید ارز است و بیش از این که خریدار باشند به فروشنده دلار تبدیل شده اند.

امروز در بازار شاهد افزایش فروشندگان عادى در بازار هستیم یعنى ورود ارزهاى خانگى به بازار زیاد شده و مردم براى جلوگیرى از ضرر بیشتر دست به کار شده‌اند.

بنابر این گزارش،  نرخ ارز  نسبت به روزهای گذشته با شیب تندتری در حال  کاهش است و همین موضوع منجر به نگرانی فعالان بازار شده است.

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :