به گزارش کلهرنیوز ، منصور کیانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رضا افضلی، بهمن تیموری و ارشک و یدالله محبی چهار کشتی گیر کرمانشاهی هستند که با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور و همچنین رقابت های بین المللی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
وی ادامه داد: افضلی در ۷۴ کیلوگرم، تیموری در ۷۹ کیلو، ارشک محبی در ۹۲ کیلو و یدالله محبی نیز در ۱۲۵ کیلوگرم کشتی می گیرند.
کیانی تصریح کرد: اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران از ۲۶ آذر در خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز و تا روز چهارم دی ادامه پیدا می کند.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: بعد از استان های مازندران و تهران، استان کرمانشاه با چهار نفر بیشترین تعداد ملی پوش را در اردو دارد.
وی خاطرنشان کرد: هدایت تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران بر عهده غلامرضا محمدی قرار دارد.
کیانی در ادامه به شرکت تیم منتخب کشتی کلاسیک بانوان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور نیز اشاره کرد و گفت: این رقابت ها در ۶ وزن از ۵۰ تا ۷۵ کیلوگرم برگزار خواهد شد.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه با بیان اینکه مسابقات کشتی بانوان روزهای ششم و هفتم دی ماه برگزار می شود، گفت: میزبان این رقابت ها استان تهران است.
وی یادآوری کرد: در فصل اول مسابقات که تیرماه برگزار شد نماینده استان کرمانشاه با شکست در دیدار فینال برابر مازندران مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و در فصل دوم رقابت ها نیز که مهرماه به انجام رسید مقام سومی را دست آورد.

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :