به گزارش کلهرنیوز ، هوشنگ بازوند صبح امروز جمعه در نشست ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه اظهار داشت: همانگونه که در ستاد تنظیم بازار کشور هم اعلام شد در سطح کشور هم مشکلی برای تامین کالاهای ضروری نداریم و نیازهای مردم در این زمینه تامین شده است.

وی افزود: در زمینه نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها ضعف جدی وجود دارد و قیمت‌ها باید با یک سیستم نظارتی قوی، قیمت‌ها به شکل میدانی کنترل شوند و با متخلفین برخورد شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه فشار گرانی‌ها بر دوش قشر ضعیف است، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم سودجویان فشار مضاعفی را بر این طیف وارد کند.

بازوند بیان داشت: برخی کالاها همچون روغن، مرغ و تخم‌مرغ در مغازه‌ها با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند و این قابل قبول نیست.

وی خاطرنشان کرد: کالاها باید برچسب قیمت داشته باشند تا گران‌فروشان توسط خود مردم به مراجع قانونی معرفی شوند.

مدیر ارشد استان همچنین پیشنهاد داد که مدیران خودشان بروند و در بازار خرید کنند تا بدانند مردم با چه مشکلاتی روبه‌رو هستند.

بازوند با تصریح اینکه ستاد تنظیم بازار تلاش‌های بسیاری را انجام داده ولی باید این تلاش ها را بیشتر کنند، افزود: با سودجویان برخورد جدی داشته باشید، اگر شرکتی در زمینه توزیع گوشت تخلفی کرده با آن برخورد کنید.

وی تاکید کرد: اجازه‌ شکل گیری رانت در توزیع گوشت و دیگر اقلام ضروری را نمی‌دهیم.

استاندار کرمانشاه همچنان بیان داشت: میوه ها و اقلام مورد نیاز مردم برای شب یلدا و شب عید به شکل مناسبی تهیه شود و بر توزیع آن هم نظارت کنند؛ در توزیع گوشت با قیمت دولتی، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و حاشیه شهرها و اقشار ضعیف مدنظر قرار گیرند./مرصاد

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :