به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی کلهرنیوز  ، محمدامین عزیزی در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه دیروز دوشنبه بیست و ششم آذرماه در اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با تریلر در محور هرسین – کرمانشاه روستای چقاکبود به علت عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سه نفر کشته و ۵نفر دیگر مصدوم شد.

مدیرروابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه بیان داشت: در حادثه دیگری در ساعت ۱۹:۱۵ دیروز در اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با تریلر در محور کرندغرب – سرپل ذهاب بالاتر از روستای چقاشیره به علت عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سه نفر(عراقی) کشته ویک نفر دیگر مصدوم شد.

محمدامین عزیزی اضافه کرد : در حادثه دیگری در ساعت ۱۹:۳۵ دقیقه دیروز دوشنبه  در اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس و پیکان و پراید در محور کرمانشاه – روانسر مابین روستای ریکا و بریموند به علت عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سه نفر کشته و ۵نفر دیگر مصدوم شد.

وی بیان کرد : عملیات امدادرسانی و رهاسازی مصدومان این حوادث به ترتیب توسط پایگاه امداد و نجات جاده ای تمرگ هرسین ، سرمیل اسلام آبادغرب ، توسط تیم واکنش سریع  جمعیت هلال احمر استان صورت گرفته است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :