به گزارش کلهرنیوز ، حسین بیات در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: پس از خوراک پوشاک دومین اولویت مردم است با این حال با توجه به افزایش سرسام‌آور قیمت ها و کاهش قدرت خرید مردم، بازار در رکود نسبی به‌سر برد چرا که برخی هزینه ها سرسام آور است.

وی افزود: همچنین روز به روز شاهد افزایش چک های برگشتی در بازار هستیم و در مجموع اوضاع بازار خوب نیست.

رئیس اتحادیه پوشاک کرمانشاه بیان کرد: فروش نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل حداقل به یک سوم رسیده این در حالی است که ما در اوج فروش اجناس زمستانه قرار داریم اما با توجه به افزایش ۴ برابری قیمت ها و عدم افزایش مناسب حقوق و دستمزد مردم، این بازار چندان مورد استقبال مردم نیست.

وی تصریح کرد: این رکود بازار در حالی است که خودفروشندگان و بازاریان نیز به عنوان مصرف‌کننده هستند و باید هزینه‌های زندگی خود را بپردازند.

بیات گفت: بسیاری از مجتمع‌های بزرگ تجاری نظیر ارگ، پلازا، لیلیوم که انتظار می رود بیشتر مورد استقبال باشند پس از مدت کوتاهی از صدور جواز کسب ورشکسته می‌شود البته ادامه روند فعلی به ورشکستگی دیگر واحدهای صنفی نیز منجر می شود.

به گفته بیات، با وجود کاهش قیمت دلار و به نصف رسیدن نرخ آن، نه تنها شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار نیستیم بلکه قیمت‌ها در بازار افزایش داشته است.

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :