به گزارش کلهرنیوز ، سجاد اعظم روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مسابقات امسال لیگ برتر ۲ تیم زاگرس و سپاهان از ابتدای فصل رقابت بسیار نزدیکی با هم داشتند به گونه ای که اگر سپاهان ۲ مسابقه ای که کمتر از ما انجام داده را پیروز شود با زاگرس امتیاز می شود.
وی افزود: در چنین شرایطی که ۲ تیم برای قهرمانی می جنگند استفاده از داوران اصفهانی برای قضاوت مسابقات تیم زاگرس منطقی نیست و شائبه های فراوانی را ایجاد می کند.
اعظم افزود: اشتباه داوری جزیی از مسابقه است اما اگر این اشتباه به ضرر تیم زاگرس از سوی داوران اصفهانی باشد مطمئنا حساسیت برانگیز بوده و اعضای باشگاه ما به سختی می توانند بپذیرند که اشتباه رخ داده سهوی بوده و عمدی در کار نبوده است.
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب همچنین با اشاره به مسابقه روز گذشته این تیم برابر مس کرمان افزود: در این دیدار داور قضاوت جانب دارانه ای بخصوص در نیمه دوم داشت به گونه ای که چند گل سالم ما را نپذیرفت و یکی ۲ بار بی دلیل اخراج های دو دقیقه ای به بازیکنان ما داد.
وی یادآوری کرد: چند روز قبل از مسابقه در نامه ای به فدراسیون خواستار تغییر داور و ناظر اصفهانی مسابقه شدم اما متاسفانه ترتیبی اتخاذ نشد ولی اتفاقات مسابقه نشان داد که مسئولان برگزاری مسابقات نباید از وجود داوران اصفهانی برای تیم زاگرس استفاده کنند.
اعظم با بیان اینکه در جریان مسابقه روز گذشته زاگرس و مس کرمان اتفاقات ناخوشایندی در سالن محل برگزاری مسابقه رخ داد، یادآوری کرد: بین ۲ نیمه عده ای از تماشاگران با بازیکنان ذخیره ما درگیر شدند به گونه ای که ماموران انتظامی مجبور به مداخله شده و از اسپری و گاز اشک آور برای بیرون کردن تماشاگران استفاده کردند.
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب تصریح کرد: استفاده از این وسایل توسط پلیس باعث شد تا سرپرست تیم به اکسیژن نیاز پیدا کند و ۲ سه بازیکن دیگر ما نیز بسیار اذیت شدند.
وی گفت: با تمام این شرایط بازیکنان ما بخوبی توانستند شکست ۱۶ بر ۱۳ نیمه نخست را به تساوی ۲۷ بر ۲۷ در پایان مسابقه تغییر دهند تا یک امتیاز حساس از مسابقه در شرایط سخت کرمان کسب کنیم.
اعظم اضافه کرد: در اسلام آبادغرب تماشاگران فهیم ما تنها به تشویق تیم مورد علاقه خود می پردازند اما متاسفانه برای ما در سبزوار، کازرون و کرمان مشکلات زیادی از سوی تماشاگران ایجاد شد ولی با این حال فدراسیون واکنش مناسب را انجام نداده است.
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب یادآوری کرد: در این شهرها و پس از مسابقه با چوب سنگ به اعضای تیم حمله ور شدند و حتی تیم ما با اسکورت تا فرودگاه آن شهر راهی شده است که این موضوع باید توسط مسئولان برگزاری مسابقات پیگیری شود.
وی در پایان گفت: هفته آینده تیم زاگرس مسابقه حساسی با نیروی زمینی کازرون تیم سوم جدول در اسلام آبادغرب دارد که امیدوارم با حمایت پرشور هواداران خود بتوانیم این حریف را شکست داده و همچنان اصلی ترین مدعی قهرمانی باقی بمانیم.
در جدول رده بندی مسابقات، بعد از تیم زاگرس که با ۱۱ مسابقه و ۲۰ امتیاز صدرنشین است، سپاهان با ۹ مسابقه و ۱۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد و نیروی زمینی کازرون نیز با ۱۰ مسابقه و ۱۳ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :